28. dec 2004 Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
Kan det virkelig være sandt? {{forumTopicSubject}}
Jeg søger hund lige nu, og har også fundet en lille guldklump.
Men her forleden blev jeg ringet op af en anden dame, som har en tervueren. Hun kan ikke have den mere pga. den ikke fungerede med deres søn på 9 år. Jeg snakkede med hende, og hun sagde hun frygtede at noget slemt ville ske, og derfor ville af med hunden, da den allerede har snappet efter drengen. Nu kommer min dårlige samvittighed så frem, fordi hun sagde at hvis hun ikke kom af med den måtte den aflives. Han er 3 år gammel.
Er det virkelig sandt? Fordi det ikke lige er en familie hund?
Er der ikke nogle af jer som kunne trives med sådan en?
Altså hun ville sælge ham for 2000. Har et link så i kan se ham, hvis nogle skulle være interesseret?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
dec 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
Og det gik fint, men nu kommer det til at jeg jo nok også skal have børn inden for de næste 10 år. Så det er bare en bjørnetjeneste for hunden, og det er sgu synd.
Det er første gang jeg selv skal have hvalp, så det glæder jeg mig rigtig meget til også.
Nå. Men jeg snakkede med damen, og hun sagde at hun havde ringet til et internat, og de sagde de ikke ville have den - Kan det virkelig være sandt? Må de godt sige det.
Damen har også en lille knægt på 3 år, som der ikke er problemer med. Så måske hun selv kan arbejde med det?
Og så alligevel er det jo for farlig hvis den virkelig snapper ud efter ham på 9 år. Synes bare det er så sørgeligt at aflive så unge dyr. Men jeg må indrømme jeg tør ikke tage chancen. Desværre. Det giver mig dårlig samvittighed, for så er det jo på en måde min skyld hunden aflives. Kan i følge mig?
Det en grim tanke.
dec 2004
dec 2004
Jeg har sendt nogle oplysninger til dig. (:
Håber det hjælper?
Kan det virkelig være sandt?