ÅRH!! {{forumTopicSubject}}
Puha, er bare sur på min kæretste.. Har bare mega travlt for tiden, går i skole, skal lave lektier/projekter, har arbejde ved siden af, og en hest der skal passes..
Dog kan jeg ikke passe hesten, lige for tiden, da jeg faldt af og gar slået min hofte helt vildt, men det gør at jeg ikke kan gå med hundene.
Nu vil han bare sælge hundene fordi, han er den går med dem hele tiden, jeg går selvfølgelig med lige så tit jeg kan, vil helst med ud og gå..
Er jeg urimelig? Han spiller tit computer når han står op, fordi han har aftalt det.. synes bare han burde sætte hundende forrest..
Men nu bliver jeg jo nødt til at gå den lange tur, som plejer at tage 1-1½ time, og kan ikke engang gå ordentligt endnu på hoften, så er bare vildt fortvivlet.. Suk suk...
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 59 Svar: 245
At afskaffe hunden er dybt umoden i mine øjne.
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 69
skal bare lige ud med noget luft
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 59 Svar: 245
Jamen, han må jo bare skære lidt ned på computer forbruget når hunden skal luftes, den er trods alt vigtigere :o)
okt 2007
Ja men det var jo deres hund, det her vores hunde, og de er jo slet ikke som den.. suk suk..
okt 2007
Men når jeg har tid, tager jeg dem selv med på tur, bare ikke lige nu, hvor jer er skadet... Men ellers gør jeg..
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.853
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 92 Svar: 349
Du skal sige i mod, og fortælle hvor meget de hunde betyder for dig !
Det ville jeg gøre Jeg kan godt se at du er træt af det !
Knuzz..
okt 2007
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 57
ÅRH!!