540 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

halløj kig lige HER !! halløj kig lige HER !!

det bare et spørgsmål men her i forumet må alle så ikke skrive i det hvis de vil det ??
nu vil jeg ikk nævne navne, men der er nogle der bliver sure, hvis man gå ind en diskution..... men må man ikk godt det, hvis man har sin mening om det....

hva synes i ???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  halløj kig lige HER !!
  • #1   15. sep 2005 Hvis man kan sige sin mening på en sober måde! KAn jeg ikke se der skulle være noget i vejen for det!
    I det hele taget hvis man blot ønsker at ytre sin mening for at yppe kiv, så skal man holde den for sig selv!
    Det er MIN mening.

• #2   15. sep 2005 Jeg er af den holdning at ALLE må sige deres mening, også er jeg bedøvende med om sproget holder eller ej, man kan ikke sige du må gerne og du snakker grimt så du må ikke. Men folk skal da bare være klar over at hvis sproget er grimt for de nok på puklen, men det er jo osse det der er ok, for vi skal alle ha lov at sige det vi har lyst til..

• #3   15. sep 2005 Rikke - Jeg tar ingen i forsvar, jeg syntes osse at det er for plat når der bliver ført et grimt sprog, jeg er bare af den holdning at alle skal ha lov at ytre sig, også hvis de snakker grimt.

• #4   15. sep 2005 ytringsfrihed :o)

• #5   15. sep 2005 Rikke - enig, men nu er det jo ikke kun unge som snakker grimt til hinanden :o)

men selvfølgelig..det SKAL jeg jo sige... ;o)

• #6   15. sep 2005 Hvis man ikke ønsker at høre andres meninger, så skal man ikke oprette et emne i et offentligt forum.

Jeg vil dog ikke give Rikke ret i at det er mest de unge der ikke bruger et sobert sprog herinde, det er vist lige fordelt på alle aldre.

• #7   15. sep 2005 Jeg synes det okay at folk kommer med sin mening, så længe det er skrvet på en ordentlig måde og ikke nedladende. Alt det med mudderkastning, kan holdes i de private beskeder og så mener jeg det er unødvendigt at rakke ned på folk og ikke lade dem forsvare sig. Men vi er jo mange forskellige mennesker herinde, så vi komme jo aldrig til at blive enige.... Ligemeget hvad vi diskuterer og nogen bliver hurtigere hidsige end andre.

• #8   15. sep 2005 *Host* Bare fordi jeg er 12.. og skriver / blander mig ind i en diskotion så skriver en der hedder jørgen at jeg bare skal smutte møg tøs osv. og at jeg skal blive voksen før jeg skriver og at jeg skal lærer og stave.. problemet var bare, havde ikk stavet forkert når jeg skrev til ham

• #9   15. sep 2005 jeg er helt enig med at man skal tale pænt, og at man ikk skal kalde nogen grimme ting...
    især ikk hvis man er voksen og man kalder et barn for møgtøs...
    jeg er selv 13.... og synes det vildt tavligt... at tale grimt til hinanden på den måde.... '

undskyld jeg først skri´ver nu, men det var i frikvarteret jeg skrev indlæget..

• #10   15. sep 2005 og jeg holde helt med dig lotte !! men det ved du hvis godt ikk ??

Kommentér på:
halløj kig lige HER !!

Annonce