{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Hegn til have {{forumTopicSubject}}

Hej alle..
mig og min kæreste har lige købt hus.. Med til dette hører en stor have (Bertha er jublende glad :o)).. Vi skal have hegnet haven ind, både sådan at Bertha (eng. bull.) ikke løber væk, og sådan at der ikke lige pludselig kommer en stor han løbende mens Bertha er i løbetid.. det vil altså sige den skal kunne holde hunde inde og ude :o)

Er der nogen, der har nogle erfaringer/ideer?

Hilsen Kennet, Bertha og Line

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hegn til have
  • #2   24. feb 2008 Vi har en 3000 kvm. have som er indhegnet. Eftersom en af mine tidligere goldens var udbryderkonge, fik vi støbt store pæle ned i jorden og gravet en dyb rende mellem pælene. Herefter kom der så hegn på pælene og ned i jorden. Både foroven og forneden kom der nogle "stivere" af en slags i trådnettet, så han skulle graver MEGET langt ned og ikke kunne hive hegnet op forneden. Vores "fæstning" er 2.20 meter høj over jorden.....*GGGGGGG*
    Nu har vi så nogle hjunde, som ikke kunne drømme om at stikke af, men vi beholder hegnet, just in case:-))

• #3   24. feb 2008 Rionet holder

• #4   24. feb 2008 Vi har trådhegn langs hækkene, og lavet et stakit hvor der ingen hække er.. Stakittet lavede vi selv, da vi ikke kunne finde noget der så holdbart ud, og som ikke kostede en formue..

Kommentér på:
Hegn til have

Annonce