MORSYG MORSYG
Er der nogle af jer, der har en rigtig morsyg hund/beagle?
Leika er det, og det er faktisk forfærdeligt. Det er kun mig der kan putte med hende, og når min mand vil gå tur med hende, skal han mange gange bære hende et stykke væk, for at hun ikke vender om. Det er specielt slemt, hvis jeg er hjemme.
Ungerne synes også det er træls, da de selvfølgelig også gerne vil putte med hende.
Kender I til dette gravhundeadfærd?
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 329
så tit er det ens egen skyld hvis en hund er ekstrem morsyg.. ikke noget ondt ment.
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 1.082
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 1.981
Men alle kan putte, hygge, træne og gå tur med dem.
Men når mor kommer hjem........ så ligger de ved mine fødder og går i mine fodspor.... HELE TIDEN :0)
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.287
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 182 Svar: 1.794
Så selv om jeg har prøvet med at ignorere hende, ja så har og er der perioder, hvor min mand slet ikke er hjemme.
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 182 Svar: 1.794
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.490
Nej, der er vi så velsignede med Lotus at hvem af os kan tage hende og så er hun "PÅ" den person og ignorerer den anden helt og totalt. Hvis min mand f.eks. går med hende til agility, ser hun slet ikke mig. Jeg kan rende rundt på banen og snakke og hjælpe de andre, hun ignorerer mig totalt. Men hvis min mand bliver irriteret på hende, fordi hun driller ham, beder han oftest mig om at overtage. Og fra det sekund jeg har sagt "Lotus, kom", så er hun 100% "PÅ" mig og ignorerer min mand totalt. Det er skønt:-))
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 143
I starten var han misundelig når jeg puttede med en af mine drenge - har 3 stk. - men det er han vendt af med. Han gjorde dog ikke andet end at han masede sig vej hen til mig og prøvede på at komme op på skødet af mig - han er ikke lige en skødehundstype, da han vejer godt 36 kg. :o) I dag har han det værrest når jeg ligger på sofaen om aftenen og katten ligger på min mave og sover.
Går vi tur sammen min mand og jeg og har Bamse med, er det mig der går med ham. Går min mand med ham, kan jeg ikke gå på hans venstre siden, for så kommer Bamse til at gå i midten af os og det kan han ikke finde ud af, for han er vant til at gå på min venstre side - helt naturligt, da det er det han er trænet til
MORSYG