3.748 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

MORSYG MORSYG

Er der nogle af jer, der har en rigtig morsyg hund/beagle?

Leika er det, og det er faktisk forfærdeligt. Det er kun mig der kan putte med hende, og når min mand vil gå tur med hende, skal han mange gange bære hende et stykke væk, for at hun ikke vender om. Det er specielt slemt, hvis jeg er hjemme.

Ungerne synes også det er træls, da de selvfølgelig også gerne vil putte med hende.

Kender I til dette gravhundeadfærd?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MORSYG
  • #1   24. feb 2008 sådan var min hund også, desværre viste det sig at det var mig der havde gjordt hende sådan.
    så tit er det ens egen skyld hvis en hund er ekstrem morsyg.. ikke noget ondt ment.

• #2   24. feb 2008 Jeps!! Selvom det ikke er små størrelser ... vores er også forfærdelig morsyge. Det er der som sådan ikke noget at sige til da det er mig der har mest tid sammen med hundene. I weekenden lader jeg så kæresten tag "slæbet" med dem for at det ikke skal kamme helt over.

• #3   24. feb 2008 Ikke specifikt, men begge mine hunde er mors hunde, og den "gamle" vi havde var også mors hund :0)

Men alle kan putte, hygge, træne og gå tur med dem.

Men når mor kommer hjem........ så ligger de ved mine fødder og går i mine fodspor.... HELE TIDEN :0)

• #4   24. feb 2008 Freddy er også den mest morsyge hund jeg nogen har haft.... jeg nyder det.... men familien synes det er sygt *GG*

• #6   24. feb 2008 Ja, det er jo så også mig, der var der mest da vi fik hende. Og Leon har i et år været jævnligt på Nordsøen, så der så hun ham ikke i 14 dage af gangen.

Så selv om jeg har prøvet med at ignorere hende, ja så har og er der perioder, hvor min mand slet ikke er hjemme.

• #8   24. feb 2008 Ok, ja jeg kender det c",)

• #9   24. feb 2008 Nope........Det kender jeg ikke. Den der har godbidderne er den af os, der foretrækkes lige på DET tidspunkt......*GGGGGGG*

Nej, der er vi så velsignede med Lotus at hvem af os kan tage hende og så er hun "PÅ" den person og ignorerer den anden helt og totalt. Hvis min mand f.eks. går med hende til agility, ser hun slet ikke mig. Jeg kan rende rundt på banen og snakke og hjælpe de andre, hun ignorerer mig totalt. Men hvis min mand bliver irriteret på hende, fordi hun driller ham, beder han oftest mig om at overtage. Og fra det sekund jeg har sagt "Lotus, kom", så er hun 100% "PÅ" mig og ignorerer min mand totalt. Det er skønt:-))

• #10   24. feb 2008 Jo tak jeg er også ejer af en mor hund der vil noget! Han er nu også temmelig jaloux. I starten havde vi ham + en hunhund, som desværre mistede livet ca. 6 mdr. efter vi havde fået ham, men i starten derefter havde han det meget svært og det var mest mig, der tog sig af ham. Vi har nu altid skiftes til at gå med ham og manden der har stået for de vilde lege. Jeg har så trænet ham i lydighed.

I starten var han misundelig når jeg puttede med en af mine drenge - har 3 stk. - men det er han vendt af med. Han gjorde dog ikke andet end at han masede sig vej hen til mig og prøvede på at komme op på skødet af mig - han er ikke lige en skødehundstype, da han vejer godt 36 kg. :o) I dag har han det værrest når jeg ligger på sofaen om aftenen og katten ligger på min mave og sover.

Går vi tur sammen min mand og jeg og har Bamse med, er det mig der går med ham. Går min mand med ham, kan jeg ikke gå på hans venstre siden, for så kommer Bamse til at gå i midten af os og det kan han ikke finde ud af, for han er vant til at gå på min venstre side - helt naturligt, da det er det han er trænet til smiley Jeg kan dg heller ikke gå på det modsatte fortov, end hvor Bamse er, for så bliver han helt elektisk og skal bare over til mor med det samme smiley

Kommentér på:
MORSYG

Annonce