{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Se lige her! {{forumTopicSubject}}

Ja, hele ugen har jeg været i praktik på Varde Dyrehospital, og da jeg kom mandag morgen sad der en lille sød kaninunge med hængeøre om det hele, som var blevet fundet, aætså den var "løbet hjemme fra". Den blev fremlyst i radioen, og hvis ejeren ikke havde henvendt sig fredag, og hende som havde fundet den ik ville ha den, skulle den aflives fredag aften :o( Har 1 kanin og 2 marsvin i forvejen, alle han-dyr, så jeg prøvede selvfølgelig at få lob af mine forældre at tage den med hjem hvis den skulle aflives, men nej, ikke flere dyr nu :o( ØV!!! Den var jo bare så mega sød :'o( Da jeg så om onsdagen tog et billed med hjem af den og viste min far, så var han solgt!!! Han sagde straks ja, for min far ka ik ha at sådan en lille sød en ska aflives :o) Og da ingen ville ha den, fik jeg så lov at tage den med hjem :oD Så jeg har adopteret en lille kanin som nu hedder Simba, den har det rigtig godt her, og vores hund er ogs rigtig goe venner med den :o) Er bare mega glad for at jeg kunne rede den lille søde kaninunge <33


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se lige her!
Kommentér på:
Se lige her!

Annonce