{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Hvad er bedst mht gåtur ? {{forumTopicSubject}}

Hej hej .. smiley

Da jeg var ude med Zia ,Dobby og Viggo her tidligere .. Kom jeg til og tænke på hvilken slags gå tur er bedst for hundene ? Altså hvilket de har bedst af/nyder mest ? smiley

Nu tager jeg eks fra mig selv af ..

Jeg bor i en lille by , og mulighederne for spændende gå ture er der ikke så mange af i mine øjne ...

Men der er en tur ned igennem byen som tager ca 20 min ..

Så er der en anden tur som os går ned gennem byen men er lidt længere .. Tager en halv times tid ca ..

Og så er der en sti hvor der går mange hunde hver dag , hvor jeg så slipper dem fri så de kan rende frit og snuse osv .. Det kan de ikke på de andre ture ...

De for selvfølgelig lavet det de skal på alle ture ...

Men hvad er bedst ? At gå en lidt længere tur og få læst "dagens avis" eller gå et sted hen hvor de kan rende som de vil og rende energien af sig ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er bedst mht gåtur ?
  • #1   23. feb 2008 at kombinerer dem... den ene dag den ene tur, den anden dag den anden tur. Så bliver det ikke kedeligt. Ogå f.eks. i weekenderne eller dage med god tid lave noget helt andet... tur i skoven, til stranden play-dates el.lign. :0)

Med løftet pote

Karina og
    Bergkamp

• #2   23. feb 2008 Det gør jeg os .. smiley hehe ...

Morgenturen er som regel den over på stien ....

Og så er det lidt forskelligt med resten ...

Stranden og skoven kommer vi desværre ikke så tit til .... smiley Selvom vi eeeelsker det .. smiley

• #3   23. feb 2008 Her skal der som regel også køres lidt for at komme de gode steder hen at gå .... Her er der en del forskellige små skove fordelt indenfor en vis radius og det benytter vi os af .... Derudover er der også et par strande , så der er god mulighed for variation ... Derfor blir det ikke kedeligt når vi skal ud at gå tur eftersom der er variation mht stederne , derfor hele tiden andre dufte de forskellige steder osv ... en riiiigtig god fordel og hunden blir jo dejligt mentalt træt og afslappet efter en god gåtur i skov osv .... :):) Derudover er der også tre andre hunde der leges med indimellem .... :):) Vores gåtur foregår i sele og snor , men derfor er der jo også mulighed for at få brugt lidt energi ... smiley

• #4   23. feb 2008 hej...
    jeg vil oz sige du skal skifte lidt så der kommer nye dufte og det ikke blir for ens formet..

ps. dejlig film med den skønne pache sov er savnet smiley

• #5   23. feb 2008 de tre tosser

Jaah .. Han er sq også savnet her , men ved det var det rigtige og gøre .. smiley hvordan går det med annabell ?

• #6   23. feb 2008 Beanmor

Dobby er min søsters hund , og Viggo er min mors .. Jeg passer dem indtil på tirsdag .. så her er gang i den .. smiley

• #7   23. feb 2008 det går rigtig godt.. smiley
    hun er ved at være en bestemt dame selvom hun stadig har dage hvor hun ku ligge i et mussehul.. dog elsker hun alle vores gæster nu

• #8   23. feb 2008 Og så er der en sti hvor der går mange hunde hver dag , hvor jeg så slipper dem fri så de kan rende frit og snuse osv .. Det kan de ikke på de andre ture ...

Du slipper din amstaff løs på en sti, hvor der kommer mange hunde ????
    Ja det er jo flot

Kommentér på:
Hvad er bedst mht gåtur ?

Annonce