Hvad er bedst mht gåtur ? {{forumTopicSubject}}
Hej hej ..
Da jeg var ude med Zia ,Dobby og Viggo her tidligere .. Kom jeg til og tænke på hvilken slags gå tur er bedst for hundene ? Altså hvilket de har bedst af/nyder mest ?
Nu tager jeg eks fra mig selv af ..
Jeg bor i en lille by , og mulighederne for spændende gå ture er der ikke så mange af i mine øjne ...
Men der er en tur ned igennem byen som tager ca 20 min ..
Så er der en anden tur som os går ned gennem byen men er lidt længere .. Tager en halv times tid ca ..
Og så er der en sti hvor der går mange hunde hver dag , hvor jeg så slipper dem fri så de kan rende frit og snuse osv .. Det kan de ikke på de andre ture ...
De for selvfølgelig lavet det de skal på alle ture ...
Men hvad er bedst ? At gå en lidt længere tur og få læst "dagens avis" eller gå et sted hen hvor de kan rende som de vil og rende energien af sig ?
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
Med løftet pote
Karina og
Bergkamp
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
Morgenturen er som regel den over på stien ....
Og så er det lidt forskelligt med resten ...
Stranden og skoven kommer vi desværre ikke så tit til .... Selvom vi eeeelsker det ..
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 60 Svar: 304
jeg vil oz sige du skal skifte lidt så der kommer nye dufte og det ikke blir for ens formet..
ps. dejlig film med den skønne pache sov er savnet
maj 2007
Jaah .. Han er sq også savnet her , men ved det var det rigtige og gøre .. hvordan går det med annabell ?
maj 2007
Dobby er min søsters hund , og Viggo er min mors .. Jeg passer dem indtil på tirsdag .. så her er gang i den ..
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 60 Svar: 304
hun er ved at være en bestemt dame selvom hun stadig har dage hvor hun ku ligge i et mussehul.. dog elsker hun alle vores gæster nu
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
Du slipper din amstaff løs på en sti, hvor der kommer mange hunde ????
Ja det er jo flot
Hvad er bedst mht gåtur ?