Erstatning for "vanvittige" buller . {{forumTopicSubject}}
Her hvor jeg bor, er der en ældre dame . Da jeg flyttede hertil, oktober sidste år, havde hun en stor hvalpe blanding . Rigtig stor . Jeg er ca 164, + minus lidt . Og han gik mig til hofterne næsten . Hende damen havde SLET ikke styr over buller som den hed . Den hev og stræk og flåede i snoren, og når den begyndte at trække, så slap hun kræet og gik hjem .. - Uden hunden hvis den ikke fulgte efter hende .
Denne dame har desværre også en opfattelse af at hvis hunden gør noget den ikke må, så skal den straffes . Hvis den hopper op, jamen så træder man den jo bare hårdt over foden indtil den piver . "vold" er altså den bedste løsning til at opdrage en hund ordentligt, for så får den respekt ! - ifølge hende .
det skal lige siges at buller har angrebet mig og oskar, bed ud efter oskar, og da jeg tog oskar op, hoppede og sprang den op af mig mens den prøvede at få fat i oskar . Det var en af de gange hun bare havde sluppet den og gået sin vej . Så stod den ude foran min havedør og gloede i en time, indtil jeg gik ud, tog i snoren, og gik hen til damen og meddelte at jeg gad hendes hun til at stå og glo . Nu måtte hun lige tage lidt ansvar ! Damen sparkede hunden ind, sagde, jamen det jo ikke mit problem lortet trækker, så kan den sgu bare gå ordentligt . Og så smækkede hun døren .
vi har så ikke set buller i lang tid nu . Og så kommer min veninde igår og siger at nu har denne dame altså anskaffet sig en ny hvalp . En lab eller en golden . Åh nej . Hvalpen ville snakke med min veninde, så den hopper lige så stille op af hendes ben, hvilket resulterer i ... Trådt over poterne ..
det piner mig jeg ved hvilket liv denne lille stakkel vil få .
blev bare lige nød til at komme ud med det .
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 283 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.786
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 66 Svar: 469
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 283 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.786
Utroligt der skal så meget til, før der bliver grebet ind!!
Dyrepoliti - ja tak!
jul 2007
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 106
jul 2007
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
jul 2007
*no name* - ja . En løs hund skal man jo melde . Og så kan man jo samtidig sige man tror det er hende der ejer den og hun gør sådan og sådan .
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Det er sgutte sjovt at se på - jeg ville også sige som Smydi hvis jeg var dig.
Erstatning for "vanvittige" buller .