{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Anbefal en sikkerhedssele/bur {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige ejer af en 3 år gammel tæve, men jeg er desværre ikke en heldig ejer af sikkerhedsudstyr til bilen.

Jeg har for noget tid siden fået kørekort og nu er det mest mig som kører med Toffi til træning og skovture, men det er mine forældres bil og det er deres hund!!

Nu har jeg længe brokket mig til min far over usikker kørsel da Toffi bare sidder løst bag i vores stationcar som ikke har gitter. For det første kan hun komme grueligt til skade ved et sammenstød/en påkørsel, men det kan jo også gå ud over os.

Jeg overvejer en sikkerhedssele eller et bur. Da mine forældre ikke er deres opgave voksen med en aktiv og krævende hund som Toffi overvejer jeg at tage hende med når jeg om ½ år flytter hjemmefra og der vil jeg jo skulle have en væsentligt mindre bil (hvis økonomien overhovedet kan holde til en bil), så måske ville en sikkerhedssele være bedst?

Kan I anbefale en sikkerhedssele som virker, er afprøvet og i god kvalitet? Prisen er underordnet bare kvalitet og pris hænger sammen.

Kan I anbefale et bur? Jeg kan huske jeg for nogle år siden hørte om et ret dyrt bur, men som til gengæld kunne trykkes sammen for hundes sikkerhed ved en påkørsel. Nogle der kender til et sådant bur??

Gode råd til sikker kørsel med Toffi ønskes, gerne med argumenter, min far som ellers er tilhænger af FDM og regler kan bare ikke fatte at det kan gå ud over ham og hunden når han kører, så jeg kunne godt bruge lidt overtalelse eller hårde facts(evt. erfaringer) så han fatter det...

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en sikkerhedssele/bur
Kommentér på:
Anbefal en sikkerhedssele/bur

Annonce