{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde kurv/seng
  • #1   16. feb 2008 Nu spørger jeg måske lidt dumt, og spørger af ren nysgerrighed: Er det godt at hundende har en fælles kurv?
    Man snakker jo meget om at kurven skal være hundens private fristed... stedet hvor den "har helle".
    Har kun én hund, så ved ikke noet om det... som skrevet... bare nyserrig. Har kun info fra bøger. smiley

• #2   16. feb 2008 Trixi vil overhovedet ikke ha Joe i sin kurv, så måske du skal være sikker på at hundene bryder sig om det først!

• #3   16. feb 2008 hvad er forskellen på om de ligger ved siden af hinanden eller om det er en stor?

• #4   16. feb 2008 Da vi havde to hund, havde de en kruv hver. Men alligevel ville de hellere ligge i samme kurv.. Vi havde lavet den af træ. Dvs. De trækasse, med filt i bunden. Kassen stod på ben. Vi havde malet den, med træbeskyttelse, og havde sat lister på hele vejen rundt. Listerne bestod af blødt metal, således at hunden ikke bed den i stykker. Vores elsker at ligge i den. De er hel fornem, og det hele vi lavede den af, var rester vi havde hjemme.

• #5   16. feb 2008 Jeg ville nu også have flere steder hundene kan trække hen.

Her har de deres bure de kan bruge hver for sig og en madras de kan bruge fælles.

Det er ikke altid de lige synes det er lykken at skulle ligge sammen :o)

• #6   16. feb 2008 jeg ville også ha en til dem hver.
    Daisy bryder sig ihvertfald ikke om at ligge tæt på andre hunde.

• #7   16. feb 2008 hvis kovu vil være alene hopper han ud i vores seng

• #8   16. feb 2008 Mht. dit spørgsmål om hvor man køber en kurv der er stor nok til to mellemstore hunde, det kan man jo mange steder på nettet - eller lave den selv...ss...

Skal hundene kunne ligge og "slange" sig, så er en madras eller en stor pude måske den bedste løsning!

Min personlige mening er dog, at de skal have hver deres kurv, så de har den mulighed når/hvis de ikke alligevel gider at ligge sammen - har de deres egen..ss...Så kan de jo ydermere have en fælles madras/pude de kan ligge og hygge sig på, hvis de har lyst til det ;o)

Karina.

• #9   16. feb 2008 Mener der er stor forskel at have hver sin kurv ved siden af hinanden og så dele en kurv.
    Spændende at høre om alle Jeres erfarringer...
    Mikoglouise: Måske skal i som Jane B skriver lige finder ud af om de kan og har lyst til at ligge sammen,
    Eller som Famøse... skriver, give dem mulighed for både at have noget sammen og hver for sig.

Min hund bruger aldrig sin kurv... har ellers købt sådan en lækker en... han ligger på gulvet, under spisebordet, oppe i sofaen, under sengen, oppe i sengen, på et lammeskindstæppe, under sofabordet, ude i gangen.... you name it. :0) Haha.

Mikoglouise: Bruger i kurven som en kommando? Altså: "Op i kurven" til hunden? For det synes jeg også gør en forskel.

• #10   16. feb 2008 Vores har også en i vores udsture, den er simpelthen for varm, fordi vi også har gulvvarme.. Så nu ligger han på et gammelt tæppe...

• #11   16. feb 2008 Nu har jeg kun én hund, men hun har altså 3 steder der kun er hendes, når nr. 2 kommer, så kommer der mindst én plads mere.

Hvis dine hunde ikke har andre steder der er deres, så ville jeg vælge at have 2 mindre kurve/senge/tæpper end én stor.

Og tro mig, hvis de vil ligge sammen skal nok finde plads til det *ss*

• #12   16. feb 2008 lige nu liger der bare nogle tæpper og en dyne oven på hinanden på gulvet og det er yderst sjællendt de gider bruge det. derfor skal de have noget ordenligt at ligge i, for gider ikk de altid tror de skal op i sofaen og slet ikk når babyen snart kommer

• #13   16. feb 2008 Kan godt forstå I ikke vil have dem op i sofaen især ikke med en baby!!
    Men vil nu foreslå at hundende får en kurv hver... især hvis du kan se de ikke gider ligge sammen på dynen.
    Er altså godt for hundende at have mulighed for at gå hver til sit.
    Hvis de så synes det er hyggeligst at ligge sammen, så finder de jo bare et sted de kan ligge sammen.

• #14   16. feb 2008 Hjemme os mig, må hunden ligge på gulvet eller i sin kruv. Hos os ligger hunde ikke i sofaen eller sengen, da den ikke er beregnet til hunde men til mennesker. Og da vores er en jagthund, bliver det nemt beskidt, også er det super dejligt at det ikke fare op i sofaen.. Men hvor folk vælger at deres hunde må ligge, er jo op til dem..

• #15   16. feb 2008 prøv at tjekke mit fotoalbum ;O)

store og bestemt ikke dyre - specieltlavede og kan vaskes;O)

• #16   16. feb 2008 Altså indtil at hvalpen er færdig med at tygge i alting og smage alle hjørner - Hvorfor så ikke bare købe en skummadras i Jysk, og så noget voksdug og sy det til en pose som madrassen kan være i.. Og derefter bare et almindeligt dynebetræk udover det hele..
    Billigt og ikke verdens undergang hvis det går i stykker...

I øjeblikket har min hund bare en af de der store bløde hynder til havestole, med et børnedynebetræk udover.. Det fungerer fint og Laura er ganske tilfreds med sin soveplads..
    Og så har det kostet helt gratis.. Klunsede hynden og havde et gammelt dynebetræk liggende.....

• #17   16. feb 2008 www.ingespetshop.dk har rigtig mange senge og store kurve til lagerpriser. mvh.

• #18   16. feb 2008 Zoocity i rødovre har også store hundekurve...

Kommentér på:
hunde kurv/seng

Annonce