{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

MULTI TRÅD :oD {{forumTopicSubject}}

Uha jeg har gået og sparet "ting"l op... Griner. En hel tråd skal jo udnyttes til fulde :oD

Først vil jeg høre jer om en ting. Jeg læste tidl en tråd, om en hund der var blevet bidt af en anden hund til hundetræning. Den skulle syes med 10 sting og det blev en pæn stor regning.
Jeg har ikke vildt styr på det med forsikring. Men har hundeejeren af den bidende hund slet intet ansvar? Skal han ikke betale noget, eller skal forsikringen ikke betale noget?

Så er der et par sjovere ting. De dér Dentel sticks, som man kan købe til hunde. Jeg har endelig fundet nogle der er små nok til Bella. Hun åd den i løbet af 5 min. Er det meningen??? Jeg troede at de var så hårdeat de holdt længe. *GRINER*

Bella har haft en lille frisbee i sådan noget nylon med en tyk gummiring inden i. Den blev væk her i weekenden. Huner dybt ulykkelig, og vi har ledt og ledt. Så bestilte jeg en ny. Men fik besked om at det kun havde store tilbage. Men det drejede sig kun om et par cm. Jeg modtog den så idag.*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Den er på størrelse med en pizza-tallerken. Jeg valgte dog at beholde den, og vi har været ude at lege. Når hun henter den, må hun løbe med hovedet opad, ellers træde hun i den. Griner. -Og hun har allerede ødelagt den.
Hun er en rigtig bølle. ;o)

Hmmmm var sikker på at der var mere... *tænke-tænke* Hmmm måske dukker der mere op ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MULTI TRÅD :oD
  • #1   7. sep 2005 Mht forsikringen, skal man jo have en ansvarsforsikring på sin hund, og til træning plejer man at have en udvidet forsikring - så JO ejeren af den bidende hund skal betale dyrelægeregningen... UDEN TVIVL... Eller rettere det skal deres forsikring... smiley

Mht dental sticks, det aner jeg ikke noget om - har aldrig selv brugt dem... Men mener da bestemt også at dem Tyson får er hurtigt væk... smiley

Og frisbeen, ja jeg kunne nemt forestille mig det ville se sjovt ud med lille Bella med sådan en stor frisbee...

• #2   7. sep 2005 *gg* Billed af babab-bella med nyt legetøj på vej?? Vil jeg meget gerne se *lol*

Dentel stics er ikk nødvendigvis til lang tid, det kommer an på hvilke du køber.. grunden til de gør tænderne rene er at de klistrer sig lidt til tændene, så det beskidte bliver "skrabet" af når hun skal gumle så længe.. Hvis det vel at mærke er dem fra pedegree!!?!

• #3   7. sep 2005 Hejsa..
    De små er bløde. men hvis du køber dem der er lidt større er de mere hårde og ligner et kødben. Men jeg tror at de er for store til din Bella smiley

• #4   7. sep 2005 Regningen fra doktor dyr, skal du selv betale i første omgang. Tag en kopi af den, og giv den til den anden hunds ejer. Det er så hans forsikring der skal refundere dine penge.

• #5   7. sep 2005 I dch hvor jeg træner er det et krav at hundene skal være forsikret, den udvidede med figurant dækning så jeg ville mene at det er bide-hundeejeren der skal betale.. lidt knobs får de jo alle engang imellem (NALA!!!!) men det var jo helt vildt hvilken skade den havde gjort så det må forsikringen bestemt dække..

• #6   7. sep 2005 hvis den bidene hund er i snor og den bidte hund IKKE er, så er der ikke noget der dækker, men er begge i snor, dækker forsikringen... Vi ved det da Tyson jo fik et bidsår for et stk tid siden...

De der Denta Stix, de holder også max 5 min. herhjemme, men Tyson er VILD med dem, ved bare ikke om de virkelig dur til tandsten, eller om vi bare skal bruge dem til godbidder...

• #7   7. sep 2005 Hyggelig tråd ;o)

Kan lige se lille Bella løbe med en stor "pizzatallerken" Nøj altså *GG*

• #8   7. sep 2005 Tak for svar. Det er jo altid rart at have styr på, sådan noget med avsvar og sådan.

*LOOOOOOL*

Hun ar lige splittet det sidste af frisbeen, så der kun er gummiringen tilbage... Smider et par billeder på om lidt ;o)

Når nu at jeg alligevel lige er her igen, så kom jeg i tanke om et spørgmål. :oD Smiler stort.

En nabo har lige fået en hvalp. Den er omtrend 9 uger nu. Er det kun mig der er imod at så små hvalpe er alene hjemme? Han er en god hundeejer, uden tvivl. Men siden han har fået den, har den været alene adskillelig gange, og ikke kun for at træne den. Det er som regel mellem ½ til 3 timer...

Hvad synes I?

• #9   7. sep 2005 Jeg var hjemme ved kayser de første 4 uger vi havde ham og kunne træne det langsomt ind, men hvis naboen kun har en uge skal den jo lære det hurtigere..

• #10   7. sep 2005 SÅ er der billeder af frisbee'ens død...

Kommentér på:
MULTI TRÅD :oD

Annonce