534 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Får mindre tid til min hund nu... Får mindre tid til min hund nu...

Jeg skal starte på noget job her de sidste 4 mdr inden jeg går på barsel. Det kommer til at være rigtigt presset og jeg véd at jeg bliver hjernedødt træt og uden overskud overhovedet...

Tager afsted kl 06:30 og kommer ca hjem med mig selv og junior kl 16-17 stykker... Så lave mad og underholde junior til han skal sove ved 19:30-20 tiden..
Derefter falde om i koma på sofaen....
Det er nok en meget almindelig arbejdsdag for det fleste danskere, men noget nyt for mig ( første job efter endt barsel, hvor jeg før har været vant til at arbejde aften/nat og UDEN hund og barn )

Laura kommer nok til at blive lidt overset de næste par måneder, men har tænkt at hun så i det mindste kan få dispensation og komme med op og sove i sengen når min kæreste jobber ( han arbejder en uge af gangen om natten ) så hun kan få lidt nærkontakt om natten som hun kommer til at mangle om dagen....

Jeg får ikke tid til at gå med hende om morgenen, så der må det blive en tur i haven. Så en tur eftermiddag når vi kommer hjem og en tur aften når junior er puttet..

Min kæreste kommer selvf. også til at være hjemme, men han sover jo altid om dagen når han arbejder , så det er kun hver anden uge han kommer på banen...

Skal godtnok vænne mig til at det bliver begrænset med hundetid, i forhold til hvad det har været indtil nu..

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får mindre tid til min hund nu...
  • #1   15. feb 2008 I det mindste har Laura haft en super god hvalpe opvækst med masser af kontakt og kæl.
    Jeg er sikker på hun nok skal vende sig til mindre tid =)

• #2   15. feb 2008 Nat - ja det tænker jeg også lidt.. Det er jo indtil videre også kun 4 mdr og så skal jeg på barsel...
    Så er jeg nok så bare rimeligt handicaps pga min mave, men så er jeg i det mindste hjemme hele tiden *G*

Men det er gsu underligt.. Det er jo en helt almindelig arbejdsdag. Men er snart en del år siden at jeg har haft dagsjob, så for mig ser det helt vildt stressende ud *G*

• #3   15. feb 2008 In love - Fordi at jeg i forvejen skal op kl 05:45 for at nå det..
    Så tanken om at stå op kl 05:15 er rimelig ubærlig...

• #4   15. feb 2008 Jeg gør det samme, møder nogle dage 05,45. Og nu er Carlo begyndt at komme med om morgene. Hårdt i starten, men nu er det jo bare en del af hverdagen.

• #5   15. feb 2008 Kunne kæresten ikke gå tur med hunden når han kommer hjem om morgenen, inden han går i seng, det har jeg da hørt andre gør?

• #6   15. feb 2008 hm.... du kan da ligeså godt vende dig til at du skal tidligt op - jeg mener når du nu venter dig :-))

• #7   15. feb 2008 karin - hár jo en lille en på 16 mdr i forvejen så kender jo godt det med de små *G*

britta - ku vi selvf. godt gøre

in love - ikke for mig.. der er grænser

• #8   15. feb 2008 Stine -har selv arbejdet nat i 1½ år. Jeg bor jo så alene, så ingen til at tage turene for mig. Når jeg kom hjem, så gik Møffe og mig en god lang tur og hyggede inden sengetid -og det må din kæreste vel ose kunne?

• #9   15. feb 2008 Michelle - kæresten kan godt gå en lille tisseyur, men går ikke langt og det er også fair nok - for det sagde han allerede inden vi fik hund og så kunne jeg så tage stilling til det ..
    Også lidt derfor at jeg ikke har valgt en krævende race. Vidste at den ikke ville komme ud og vandre i mange timer hver dag...

• #10   15. feb 2008 Stine ok, ja det er jo fair nok når han har meldt ud:o)

• #11   15. feb 2008 Mi4chelle - ja det ville være en helt anden snak hvis han ikke havde sagt noget og havde giovet udtryk for at han gerne ville gå de lange ture også...
    For så havde jeg valgt en Rottweiler og dét havde været en katastrofe hvis den ikke havde fået nok motion og aktivering *G*

• #12   15. feb 2008 Tine -jep. Jeg står osse op MEGET tidligt. Turen til skole tager mig knap en time om morgenen, og Møffe er da med på i hvert fald ½ times tur/hygge om morgenen. Ofte mere.

Bryder mig ikke om at efterlade hende til flere timers alene-hjemme, umiddelbart efter at have sovet hele natten uden at hun lige har haft noget aktivitet

• #13   15. feb 2008 Det er vel bare at stå op den halve time før, så hun lige kan få en lille tissetur om morgenen også.

• #14   15. feb 2008 Stine JEG forstår så udemærket at det bliver en tur i haven om morgenen og det tager hun sgu heller ikke skade af, så længe hun ellers kommer ud og ser noget andet senere *S*

Til det med tiderne, så er alt en vanesag OG det lader sig også gøre med barn, bare vent og se ;o)

Hvad skal du igang med ?

• #15   15. feb 2008 CHINE - Det ville jeg så ALDRIG i mit liv gøre for min hund.. Hvis det så gør mig til dårligere hundeejer end dig, så lad det være sådan *S*

Karina - Tak for forståelsen, hehe ... Hun plejer normalt heller ikke rigtigt at vågne ordenligt op før op ad formiddagen alligevel, så det sker der sgu ikke noget ved...
    Jeg skal starte på et ældreplejecenter som køkken/ældreplejerhjælper - eller hvad pokker sådan noget hedder ...
    Det bliver spændende at se om jeg kommer til at være bare lidt mere mobil denne gang end da jeg var gravid med Malik, for ellers bliver det godtnok svært at arbejde der. Men må tage det som det kommer...
    Kan bare ikke lige overskue tiden lige nu.. Meget skægt for jeg arbejdede jo før i tiden 12 timers vagter og tit med overarbejde uden problemer.. Men skal nok bare lige igang..

Kommentér på:
Får mindre tid til min hund nu...

Annonce