{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

70 km forgæves samt "skideballe" >:o( {{forumTopicSubject}}

Som flere herindefra ved, skulle Bella i Fælledparken og fototgraferes idag. Vi var ret spændte, og hun havde fået rødt bølletørkløde på og det hele.
Søster og jeg kørte de 35 km derind i kø vel at mærke, men det gjorde ikke noget. Vi skulle mødes i krydset borgmester jensens allé og Øster Allé (i fælledparken). På kortet så det jo let nok ud, og vi havde navigation med også, så vi var sikre på, at finde det.

Vi går så ind i Fælledparken, og kan ikke se nogen. Vi står lidt, og bliver enige om, at det måske var lidt længere inde. Så vi gikførst den ene vej hen, og så den anden... men der var ingen der reagerede på at se os gå med en lille hund, og vi så ingen med kamera. (Udover en turist)

Så gik vi tilbage til udgangspuntet igen. Der var ingen.
Hmmm... så snakkede vi om, at det da var ærgerligt at jeg ikke havde hendes nr, så jeg kunne ringe.
Vi gik så hele vejen rundt omsøen. Stadig ingen. Da vi så var tilbage igen, tænkte vi på, at det måske var i et af de andre hjørner i krydset. Vi er jo ikke kendt derinde. Så vi kiggede i alle hjørnerne, men intet. Der havde vi så rendt rundt i en time, og blev enige om at køre hjem igen. Så måtte jeg jo skrive en mail til hende, og høre om jeg havde misforstået noget.

Da vi kom hjem over en time senere, efter at have siddet i kø, kiggede jeg tilfældigt på min mobil, og ser til min store overraskelse, at hun har sendt en sms, om at hun venter på os. Jeg skynder mig at ringe op, og præsenterer mig selv. Der er stille ret længe, og så bliver jeg mødt af en (i mine ører) ret fornærmet stemme.
Hun starter nærmest ud med at skælde mig ud, over at hun havde spildt sin tid, og havde ventet et helt kvarter på os!?!?
Jeg blir helt paf, og siger at vi altså VAR der, og rendte hele fælldeparken rundt for at finde hende. Hun bliver ved med at lyde sur og gentager at hun har spildt sin tid. Jeg går i forsvar, og siger at vi altså ledte i en hel time. Det lød overhovedet ikke som om hun troede på mig, og hun sagde så at det var bare ærgerligt, og jeg kunne bare have kigget på min tlf og kigget på det link hun havde sendt. Det kunne ikke åbnes, så jeg fandt det selv på krak.
Jeg sagde til hende, at jeg ikke brød mig om den tone hun brugte, da jeg havde holdt min aftale. Hun sagde ret koldt, at det var hun da ked af, men hun havde andet at bruge sin tid på.

JEG mener jo altså at JEG gjorde HENDE en tjeneste, ved at tage den lange vej, med min hund, så HUN kunne få billeder af hende og bruge hende i hendes "modelbearu". Det var hende der kontaktede mig, ikke omvendt.
Så vi kører 70 km i myldretiden, bruger 3 timer på det, og får en skideballe oveni hatten.

HVAD FAEN SKER DER MAN!!!!

Jeg må indrømme at jeg er pænt pist over den behandling.

En ellers pændende oplevelse, blev til en kedelige oplevelse, og må indrømme at jeg stadig er ret paf over det.

Til jer der skal mødesmed hende... sørg for at vide præcis hvor det er, ellers vanker der ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70 km forgæves samt "skideballe" >:o(
Kommentér på:
70 km forgæves samt "skideballe" >:o(

Annonce