226 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Hjælp Hjælp
min hund er begynt at hoste i dag. Er det noget jeg skal være bangen for?
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
Hvis den ellers virker frisk nok - spiser -drikker og ikke har feber (normalt ca 38.5) behøver du ikke bekymre dig for meget.
Se tiden an - men hold den langt væk fra andre hunde.
Hvis den er meget ung eller meget gammel er en pencilinkur en god måde at forebygge lungenbetændelse på- Men hvis den ellers er vaccineret tror jeg ikke du behøver at være bange.
mvh karin
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
Det er blevet meget bedere her til aftes, med hvis det ikke er godt i morgen synes du så at jeg skal gå til dyrelægen med henne?
Jeg er lidt bekymret for hun er ret ofte syg :o(
jeg har lige kigget i halsen på hende men jeg kan ikke se noget. Halsen er pæn lyserød.
Hun har spist og drukket i dag. Tror du det kan have noget at gøre at hun kom i løbetid i går?
Hun fejler næsten altid et eller andet når hun er i løbetid :o(
Og mange tak for hjælpen :o)
Mvh Sigurbjørt Jensen.
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
Nej jeg syntes foreløbig du skal spare dine penge og vente og se om det ikke helt forsvinder.
Det kan være en mild kennelhoste - let irritation - you name it - men når hun er 3 år og allerede er i bedring ville jeg selv vente.
I stedet skulle du måske tænke på noget at styrke hendes immunforsvar med - det ville hun have glæde af under alle omstændigheder.
Jeg giver mine et halvt hvidløg når der har været optræk til noget hver dag i et måned. Andre giver midler de køber - jeg tror nu mest på det enkle og søger kun dyrlæge når jeg er sikker på at jeg selv intet kan gøre.
Og det er ved feber fx.
Ellers skriv en mail til mig med tlf nummer - så vil jeg da gerne hjælpe dig hvis jeg kan.
hotshoots@myway.com
Sidder oppe en ½ time til.
mvh karin
aug 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 61 Svar: 683
hun hoster lidt her til morges. Hvis der er kenderhoste går det så væk af sig selv?
hun er kvik nok vi har været ude og leget i dag.
Hjælp