{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Dyrlægeanbefalinger..øhhh..må man det? {{forumTopicSubject}}

Som i sikkert har set på Silly´s profil har hun jo været rigtig meget igennem. (billede)
Vores egen dyrlægeklinik kom med dårlige råd og kunne ikke se hende akut. Hun har kommet der i 5 år. Vi ringede til mange...men som de eneste kunne Albertslund dyreklinik tage hende akut, da de mente det var alvorligt med hende. Det var det så ozz...hun blev jo akut opereret, hvor de ikke kunne lægge hende i rigtig narkose....så hurtigt skulle det gå-.....
Vil i ikke ozz mene at man holder fast i sådan en dyrlæge...??? Hun var edder god og hurtig...hvor Silly`s egen dyrlæge der har kendt hende i 5 år...(kun til årligt tjek) ikke kunne se alvoren i vores henvendelse....
Håber at der er nogen der svarer....
Qnuzz Natacha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlægeanbefalinger..øhhh..må man det?
  • #1   4. sep 2005 sådan en dyrelæge er der også i dianalund,,,, de fatter ingen ting,,,, og en alvalse her fra,,,, lige meget hvad så skal dyre der kommer der ha diæt kost,,,,ja for det koster det dobbelt af nomalt foder(min mor var så dum at tror på hvad hund sage så hendes katte ha spiste det fra de var helt små..nu ha du så sarte maver at det havl kun være løngen

• #2   4. sep 2005 Jeg har desværre også haft en rigtig dårlig oplevelse med vores første dyrlæge - hun var faktisk ved, at koste Hugin livet. Han var meget syg som unghund - men pjat, det var mig der var pylret !!!
    Min erfaring siger, at man skal passe på med, at være for autoritetstro. Men skal gøre hvad der føles "rigtigt" i maven.
    Vores nuværende dyrlæger er bare SUPER og ville anbefale dem til enhver tid.

• #3   4. sep 2005 Selvfølgelig skifter man dyrlæge. Men har dine forældre vel også sørget for ? Og har de ved samme lejlighed ikke også klaget til den anden dyrlæge ?

Det kunne måske være nyttig information, til den gamle dyrlæge, så de kan lære af det til en anden gang *ss*

venligst fra
    Pia

• #4   4. sep 2005 Har prøvet det der med, at ville klage over en dyrlæge. Iht. dyrlæge klagenævnet kan man ikke gøre det "offentligt". Nej nej - der kommer en lille notits i deres foreningsblad ...
    Det er i mine øjne ikke brugbart da det jo ikke kommer ud til "kunderne" af den vej.
    Så selvom jeg ikke er meget for, at "svine folk til" er det altså den eneste måde, at få budskabet ud på.

• #5   4. sep 2005 Synes bare i skal bruge den dyrlæge i har det bedst med..

På et eller andet punkt bliver hunden vel også mere urolig ved dyrlægen hvis ejeren ikk er tryg!!?!

Har selv haft MEGET dårlige erfaringer med en dyrlæge fra odense, ikk med Kayser, men vores tidligere hund og skiftede også med det samme sa Tenna (den tidligere hund) skulle aflives fordi de heller ikk kunne se alvoren i det før det så var for sent.. laaang historie..

Skift hvis du føler for det, husk Sille ikk selv kan fortælle hvem hun synes hun vil tjekkes af så det er din beslutning..

• #6   4. sep 2005 Mine forældre (vi) har skiftet dyrlæge til Albertslund dyreklinik. Man føler bare at det er for dårligt at når den dyreklinik vi brugte før, har kendt Silly siden hun var hvalp (1*årl) (heldigvis da) ikke tager det alvorligt når man ringer og siger at den er helt gal....hvad så.....
    De anbefalede at give hunden antihistaminer og se tiden an....uden at gide undersøge hende....
    Da hun så kom til Albertslund....viser det sig at være en livstruende byld...der bare skal fjernes/sættes hul på NU.........
    Hun havde så meget betændelse at det både truede hendes luftveje, almene helbred, hjerne og syn!!!!!!!!!!!!!!
    Meeeeenn...vores dyrlæge mente at vi bekymrede os for meget uden grund. Hævelsen var jo nok bare et hvepsestik....(uden at gide undersøge hende).
    Så der kommer vi ALDRIG mere..
    Man bør som dyrlæge kunne vurdere om man ikke burde tilse en hund der ALDRIG har fejlet noget før....men lige pludselig har et hoved dobbelt så stort som normalt...
    Qnuzz Natacha

• #7   4. sep 2005 Jeanette er det Ballerup dyreklinik ?? *ss*

• #8   4. sep 2005 Jeg har brugt den samme dyrlæge i over 15 år.Kun med positive oplevelser. Hvis jeg har har haft brug for dyrlæge i weekenderne eller aften. Har de en vagtordning med Kolding dyrhospital eller en i Vejle. Det er en tillidssag hvem man ønsker skal tilse sine kære dyr. Jeg ville bestemt skifte dyrlæge, hvis jeg ikke ville blive tage alvorlig. God bedring med Silly. ;o)

Kommentér på:
Dyrlægeanbefalinger..øhhh..må man det?

Annonce