1.279 visninger
|
Oprettet:
Boston terrier næse igen... {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har før oprettet en tråd om det her, og mange synes nok jeg er lidt mærkelig at jeg bliver ved... men det gør jeg altså lige
Hvordan kan det være at der er så stor forskel på boston terrierens næse?
Nogen bostons har et lille snudeskaft (de fleste), og så er der nogen som er helt flade, ligesom en fransk bulldog.
Hvorfor?
Jeg linker lige til billeder af to forskellige hunde...
(link fjernet)
(link fjernet)
Jeg synes bare der er stor forskel.
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.738
Men hvordan kan man vide hvilken slags næse man køber. Ved godt det lyder mærkeligt. Men jeg undre mig bare over forskellen.
nov 2007
Jeg er helt enig. Hellere et lille snudeskaft. Men hvordan kan man vide hvad man får, når det er så forskelligt? Man må bare lure forældrene eller hvad?
nov 2007
Seriøst? Jeg tænker at hvis man have så meget næse som muligt, så tager man vel 2 med meget næse, ikke en af hver?
nov 2007
Men af de to billeder jeg har linket til, er jeg bare helt vild med tæven. Den er simpelthen for lækker, mens at jeg synes at hannens næse er for flad...
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
nov 2007
Jeg tror bare at når man køber sådan en type hund, skal man have øjne og ører åbne, for at være sikker på at man får en sund og rask hund.
nov 2007
Ja så kunne man sige at jeg skulle købe hvalp fra den kennel.... men de 2 hunde er jo fra samme kennel...
Men tæven er jeg vild med. den er da for lækker
Det er heller ikke aktuelt nu. Jeg skal kun have en hund ad gangen
nov 2007
Den gad jeg godt se et billede af.... er det muligt?
Ja vi ønsker jo alle bare at få en sund og rask hund.
nov 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 209 Svar: 673
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
I samme kuld kan der kommer hvalpe med korter eller længere snuder. Men har forældrene den længde du ønsker, så er sansynlighede jo også atørrer for at din hvalpe på den længde. -man kan se det når hvlapene er helt små, men nogle gange vokser næsen bare i en helt anden retning, ned man havde regnet med
Boston terrier næse igen...