At tage afsked... - {{forumTopicSubject}}
Jeg har de sidste mange måneder haft tanken om at Futte skulle flytte herfra -
Sagen er den - at jeg i sommers blev bidt - og Thor i den anledning - blev SMURT ind i mit blod - hjemme igen fra hospitalet ville jeg tage Thor og give ham et bad - han var rød og klistret hele vejen henover ryggen og på hele den ene side, - ( jeg havde hængt fast i hans halsbånd, mens blodet løb ud af armen - )
Jeg tager både Futte og Thor og vil have dem indenfor, - men det går slet ikke - Futte lugter til Thor - kigger på mig - lugter til Thor - og springer så på ham - og siden har han ik ku tåle synet af Thor - Jeg har holdt dem adskilt - men denne ene gang - og en anden gang - hvor x manden sku passe dem og glemte de nye retningslinjer, har Futte været på Thor - Thor gør alt for ikke at ville slås - men Futte kaster bare rundt med ham -
Alt dette har gjort at Futte bruger mere tid i sin løbegård end jeg kan leve med - ( han er vant til at løbe frit )
Egentlig trives han godt i sin gård - selv med åben låge finder man ham oftest derinde - da det er HANS hjem - og hans slot...
Men i min verden er det ikke det optimale hundeliv - så beslutningen er taget -
Og nu er den rette nye ejer fundet - de er igang med at gøre klar til at hente Futte hjem -
Heldigvis er det en ven af nogle gode venner - og Futte vil også blive brugt rent arbejdsmæssigt - samt leve som familiehund - med mulighed for at komme ud -
Og når de skal på ferie kommer Futte HJEM - ( her ) og bliver passet -
Bare tanken om ikke at have ham her til hverdag trækker tårer -
Men nogengange skal man tage valg på hundens præmisser og ikke udfra egne egoistike ønsker - selvom det gør skide ondt at erkende -
DAMN hvor er disse dage slemme - og hvor jeg hader ik at skulle leve med mit hjertebarn mere -
ØV ØV ØV...
Julie ;O(
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
Tror du har truffet det rigtige valg....*SS*
Trøstekram herfra
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 965 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.481
Åh det er en hård nyser du står i.. Ønsker jer begge alt det bedste..
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.641
Nej, - Min ven - og hans partner - har et vagtselskab - og det er hos den ene af dem hanskal bo - den anden har Futtes søster, - og de har jo boet her sammen - og har altid været gode sammen - så det håber jeg at de stadig er - selvom det er 5 - 6 måneder siden de har set hinanden - ss -
Det var ikke Thor der bed mig... Det var Thor der var målet for biddet - men mig der blev ramt... Man kan vist sige at jeg var i vejen - ss -
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 965 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.481
God beslutning du har taget.
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 1.098
Ved godt det gør ond, men tror nu du har truffet den helt rigtigt beslutning for Futte ....og så får Thor det trygt igen
Kæmpe Knuz og skulle sende en hilsen fra momse oss
jul 2005
Ja - sønnen bedte og plagede om at vi fandt en familie til Thor istedet - men han fylder snart 6 år - og er ved at være en gammel dreng -
Så måtte trumfe igennem at det altså blev Futte - og at det IKKE var til diskussion - ss -
;O)
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 1.098
jul 2005
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 120
At tage afsked... -