17. nov 2005 Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
hvad sker der for nogle hundeejere {{forumTopicSubject}}
Jeg var lige ude og gå tur med nico og shelby, så høre jeg en hund gø tæt på os, og kan høre det er en lille hund så vender mig om og ser sådan papillion synhtes jeg det ligner. og den render bare alene rundt, prøver så at kalde på den, men detn bliver ved med at søge hen til en hæk hvor der står en anden lille hund også.. så går om på den anden side og ringer på i det hus hvor det ligner den høre til...j
eg ringer på og ud kommer en pige på min alder måske lidt ældre (23) og jeg spørg om det er hendes hund der løber rundt der omme, så siger hun ja det er den store som kan komme ud gennem hækken jeg skal også ha købt noget hegn.
jeg siger at den står og piver ind til den anden hund så om hun ik tager den ind..
så siger hun, nå er hun der omme nu, jeg troed bare hun var rendt væk, jamen så lukker jeg hende da lige ind.
Øhh hvad sker der tænkte jeg bare, troed bare hun var rendt væk.. HVIS hun var rendt væk hvad så med at lede efter hende altså.. og hvad med at vente med at lukke dem løs i haven så længe der er det hul altså..
da jeg kom tilbage igen, rendte den bare rundt i haven igen og døren var lukket ind til huset så det var da nok ik længe inden den er væk igen
blev bare så ked af det på hundens vejne altså..
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
At kalde nogen en hundeejer bærer et ansvar med sig, og det ansvar er der mange der ikke er værdige, og dermed er de heller ikke værdige til at kalde sig hundeejere.
nov 2005
aug 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 156
Så at den omtalte Dame er fuldstændig ligeglad, får mig til at krumme tæer!!
nov 2005
aug 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 156
hvad sker der for nogle hundeejere