{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

hvad sker der for nogle hundeejere {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige ude og gå tur med nico og shelby, så høre jeg en hund gø tæt på os, og kan høre det er en lille hund så vender mig om og ser sådan papillion synhtes jeg det ligner. og den render bare alene rundt, prøver så at kalde på den, men detn bliver ved med at søge hen til en hæk hvor der står en anden lille hund også.. så går om på den anden side og ringer på i det hus hvor det ligner den høre til...j

eg ringer på og ud kommer en pige på min alder måske lidt ældre (23) og jeg spørg om det er hendes hund der løber rundt der omme, så siger hun ja det er den store som kan komme ud gennem hækken jeg skal også ha købt noget hegn.

jeg siger at den står og piver ind til den anden hund så om hun ik tager den ind..
så siger hun, nå er hun der omme nu, jeg troed bare hun var rendt væk, jamen så lukker jeg hende da lige ind.

Øhh hvad sker der tænkte jeg bare, troed bare hun var rendt væk.. HVIS hun var rendt væk hvad så med at lede efter hende altså.. og hvad med at vente med at lukke dem løs i haven så længe der er det hul altså..

da jeg kom tilbage igen, rendte den bare rundt i haven igen og døren var lukket ind til huset så det var da nok ik længe inden den er væk igen smiley

blev bare så ked af det på hundens vejne altså..



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sker der for nogle hundeejere
  • #1   7. feb 2008 desværre er nogle bare fuldstændig ligeglade med deres dyr =/

  • #2   7. feb 2008 helt ærligt er de slet ikke bange for der sker den noget altså smiley fatter det ikke, den var rigtig smuk og sød

  • #4   7. feb 2008 De kaldes hundebesiddere - og burde ikke havde hund.

    At kalde nogen en hundeejer bærer et ansvar med sig, og det ansvar er der mange der ikke er værdige, og dermed er de heller ikke værdige til at kalde sig hundeejere.


  • #6   7. feb 2008 ja sagde også til min mor da jeg kom tilbage, hvis jeg ser det sker igen tager jeg den bare med hjem, hun er åbenbart ligeglad jo, hun troed jo den bare var løbet væk..

  • #7   7. feb 2008 Min kære Beton har også rendt væk nogle gange, når døren ikke er blevet lukket smiley Det er mega træls at han gør det, men jeg bliver da mega panisk over, at der skal ske ham noget.. jeg render rundt i hele byen indtil jeg finder ham. De gange det er sket (ca. 4) har folk fundet ham, fået fat i ham og ringet til mig. Jeg er da dybt taknemlig for at folk ringer og tager sig af ham, til jeg kommer.
    Så at den omtalte Dame er fuldstændig ligeglad, får mig til at krumme tæer!!


  • #8   7. feb 2008 ja det kan altid ske en hund stikker af, men når man så siger til ejeren man har fundet den bliver de normalt vildt glade, det at hun siger, nå jeg troed bare hun var rendt væk, der havde jeg mest lyst til at sige hvis du ik gider ha den så gi mig den

  • #9   7. feb 2008 Det kan jeg sq godt forstå.. Jeg ville også tage den og afl. den hos et internat.. så kan det være hun kan lære at holde den inde på grunden...

Kommentér på:
hvad sker der for nogle hundeejere

Annonce