639 visninger
|
Oprettet:
Sørgeligt men sandt. {{forumTopicSubject}}
Ja , jeg bliver desværre nødt til at slette ''mine hunde'' herinde .. da de ikke længere er mine. Det er med grædene hjerte jeg har måtte sige farvel til de to guldklumper., men livet er ikke lutter lagkage , har jeg desværre måtte erfare. Utroligt , som en hund kan brænde sig fast i ens hjerte , suk suk og atter suk.
maj 2005
Følger: 64 Følgere: 62 Hunde: 3 Emner: 222 Svar: 2.599
Knus fra Bonzo & Xena...
apr 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 736
Det er også sådan noget det blir. Underskrev overdragelseskontrakt i søndags , skulle godt nok lige mande mig op , for ikke at tudbrøle ! Mozart har altid været min hund ... men ikke mere.
apr 2005
Jeg står og skal flytte i lejlighed igen med min søn på 3 , enlig mor , har et arbejde med utrolig skæve arbejdstider og lange arbejdsdage (op til 14 timer) , og da jeg bliver nødt til at prioritere Marcus højst , måtte det blive sådan .. istedet for at forsømme både barn og hund. Blev nødt til at tænke langsigtet istedet for at tænke egoistisk. Så nu har ''min eks'' dem begge ... Det er ikke sjovt. Man mangler dem sgu virkelig i sin hverdag.
apr 2005
Følger: 127 Følgere: 127 Hunde: 4 Emner: 408 Svar: 3.950
godt det ikke er mig. Ihhh,jeg føler med dig. Men kan du ikke komme og se dem? men det gør vel næsten for ondt...
apr 2005
apr 2005
Jeg ser dem selvfølgelig af og til , selvom det er hårdt at aflevere dem efter at ha haft dem ''på weekend'' ..
Louise - Jo jeg kan stadig besøge dem.. Og vil jeg da også gøre , men selvfølgelig vil de efterhånden som tiden gå , tage mere afstand fra mig - jeg er jo ikke længere deres ''mor'' Er hårdt at tænke på , så man skal lige nive sig selv i armen og sige : Hallo - det er for DERES bedste , der tæller - ikk dit din røv. Hmm ..
apr 2005
Nej det er bestemt ikke sjovt .. Det er det ihvertfald ikke.
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Jeg håber din hverdag bliver bedre
Sørgeligt men sandt.