{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Sørgeligt men sandt. {{forumTopicSubject}}

Ja , jeg bliver desværre nødt til at slette ''mine hunde'' herinde .. da de ikke længere er mine. Det er med grædene hjerte jeg har måtte sige farvel til de to guldklumper., men livet er ikke lutter lagkage , har jeg desværre måtte erfare. Utroligt , som en hund kan brænde sig fast i ens hjerte , suk suk og atter suk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sørgeligt men sandt.
  • #2   2. sep 2005 Det er altid trist og sige farvel til sine bedste venner, håber du kan besøge dem engang imellem...

Knus fra Bonzo & Xena...

• #3   2. sep 2005 Tak Rikke smiley
    Det er også sådan noget det blir. Underskrev overdragelseskontrakt i søndags , skulle godt nok lige mande mig op , for ikke at tudbrøle ! Mozart har altid været min hund ... men ikke mere.

• #4   2. sep 2005 Numsefisk - Selvfølgelig , det er pga. et forlist forhold...
    Jeg står og skal flytte i lejlighed igen med min søn på 3 , enlig mor , har et arbejde med utrolig skæve arbejdstider og lange arbejdsdage (op til 14 timer) , og da jeg bliver nødt til at prioritere Marcus højst , måtte det blive sådan .. istedet for at forsømme både barn og hund. Blev nødt til at tænke langsigtet istedet for at tænke egoistisk. Så nu har ''min eks'' dem begge ... Det er ikke sjovt. Man mangler dem sgu virkelig i sin hverdag.

• #5   2. sep 2005 det er jeg da virkeligt ked af at høre...
    godt det ikke er mig. Ihhh,jeg føler med dig. Men kan du ikke komme og se dem? men det gør vel næsten for ondt...

• #6   2. sep 2005 Anders , så jeg skal ikke ''af med dem'' på samme måde , de blir bare hos hr. x . Mozart har været mit hjertebarn , så det var utrolig svært at tage den beslutning , Kaja har altid været hans hund, både på papiret og psykisk (hvis man kan kalde det det). Men jeg kan ikke byde ham , at være alene hjemme 14 timer af gangen (det skal ingen hund bydes) , Kaja som vi fik efter ham , er utrolig afhængig af ham så det måtte jo blive sådan , det er det bedste for dem. -Selvom det kan være svært ikke at tænke for ens egen skyld.

• #7   2. sep 2005 Altså , de kommer til at bo - hos ham jo. og i den kontrakt der er lavet på det , står der bla. at jeg frit må komme og se ham , at han forpligter sig til at holde ham mht. dressur , dyrelæge , norm. pleje osv .. Og en del mere , og at bliver disse punkter ikke overholdt , kan jeg afhente ham uden mere.
    Jeg ser dem selvfølgelig af og til , selvom det er hårdt at aflevere dem efter at ha haft dem ''på weekend'' ..

Louise - Jo jeg kan stadig besøge dem.. Og vil jeg da også gøre , men selvfølgelig vil de efterhånden som tiden gå , tage mere afstand fra mig - jeg er jo ikke længere deres ''mor'' smiley Er hårdt at tænke på , så man skal lige nive sig selv i armen og sige : Hallo - det er for DERES bedste , der tæller - ikk dit din røv. Hmm ..

• #8   2. sep 2005 Charlotte - Det er ihvertfald også at miste , og tusind tak for rosen. Er ked af at høre med din ''gamle hund'' , marcus var der først , så vi havde aldrig problemer med Mozart og ham .. Han er utrolig god med børn.
    Nej det er bestemt ikke sjovt .. Det er det ihvertfald ikke.

• #9   2. sep 2005 Puha, det er aldrig sjovt at skulle sige farvel.

Jeg håber din hverdag bliver bedre

Kommentér på:
Sørgeligt men sandt.

Annonce