{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Takt og tone . {{forumTopicSubject}}

Nok skrevet mange gange før, men ... Hvor kunne det dog være dejligt hvis folk snakkede ordentligt til hinanden . Jeg synes godt nok her tit i indlæg er en irriterende tone fordi folk har misforstået hinanden, eller er uenige om en ting, eller hvad ved jeg . Jeg vil da gerne indrømme at hvis jeg gang på gang bliver misforstået, en bruger dømmer mig pga en misforståels, eller er decideret led overfor mig, at så kan jeg da også selv komme med en irriteret meddelelse tilbage . Men generelt synes jeg at folk hurtigt farer i flint, og hvis de så har misforstået og finder ud af de har misforstået, så ikke er så gode til en undskyldning .
uden at skulle pudse min egen glorie, synes jeg selv jeg er okay god til at hvis jeg hæver min "tone" så at sige, undskyld sproget, eller, undskyld jeg bliver sur men, og hvis jeg finder ud af jeg har misforstået så skriver, beklager misforstod .

som sagt ved jeg godt jeg ikke altid selv er en engel, men det ville nu altså være dejligt med lidt behagelig tone . smiley
alle har ikke samme mening og holdning til ting, og det må man bare være bedre til at respektere synes jeg .


og, dette indlæg er IKKE for at hænge nogle bestemte brugere ud eller noget som helst i den stil . Det er blot, min mening . smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Takt og tone .
Kommentér på:
Takt og tone .

Annonce