451 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "jeg har vist"
Så har jeg vist solgt min hest...
Jeg har jo en fin hest, på snart 3 år. Han er speciel bestilt til mig, og jeg så ham blive født, og har været med fra dag 1. Da han kom til verden havde jeg en gammel Fjordhest, en vallak, Django....
Jeg har jo en fin hest, på snart 3 år. Han er speciel bestilt til mig, og jeg så ham blive født, og har været med fra dag 1. Da han kom til verden havde jeg en gammel Fjordhest, en vallak, Django....
Skrevet af: Natascha *savner sin Kongo* DKK medlem - 18. mar 2014
jeg har vist ikke noget liv ;D
iiih kl. er mange eller meget meget tidligt... Jeg kan dæleme ikke sove... har slet ikke været i seng endnu.... nogen der har et godt råd ;D Resten af hytten har snart sovet i maaaange timer.. h...
iiih kl. er mange eller meget meget tidligt... Jeg kan dæleme ikke sove... har slet ikke været i seng endnu.... nogen der har et godt råd ;D Resten af hytten har snart sovet i maaaange timer.. h...
Skrevet af: Christina C - 28. okt 2007
Tror vist jeg har et par udf. igen =)
Så er det vel bare om at skrive =) Der er til dem jeg ikke har dystet mod før =)
Så er det vel bare om at skrive =) Der er til dem jeg ikke har dystet mod før =)
Skrevet af: Katja - 15. feb 2005
Spar penge på din forsikring
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
feb 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 570 Svar: 1.142
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 259
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 259
jeg har vist også