mit føste dylægebesøg {{forumTopicSubject}}
Så sker det her om en time....
Murphy ar brækfornemelser, her til morgen. så mor har c'følig taget anledningen til en fridag og skal til dyrlægen kl 11.
Har prøver at brække noget op, men intet kommer op...
Jeg har lånt mit sygdomsleksikon ud til min veninde, da hendes hund kastede blod op, og blev sendt hjuem med skånekost??
Anyways....så vidt jeg husker, kunne det væe en llle orm der driller??
eller mavdrejning.
Jeg vil bare gerne have nogle spørgsmål med til dyrlægen så hun kan udelukke diverse ting eler stille den rigtige diagonose.
er der nogle der har oplevet samme symtomer eller har en ide om hvad det eller kunne være???
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
apr 2005
jeg har prøvede at lure mine andre bøger igennem, men må tilstå det er nu jeg har brug for mit sygdomsleksikon...
apr 2005
apr 2005
apr 2005
hvad går mavedrejning konkret ud på mht symtomer
apr 2005
så hvis man havde noge spørgsmål med, kunne de forklare, hvorfor deudelukke andre ting...
apr 2005
Nu har jeg lige prøvet at ringe til dyrlægen, for at høre om jeg ikke bare kun hoppe derned (den ligger 10 min herfra)
Men nu siger hun athvis han virker frisk nok og der værken er humør svingninger, diare, nedstemted eller hårboller, så skulle jeg vnte til i mogen tidlig, eller komme senere hvis det blev være....
hilsen en lidt pylrede og uforstående mor
apr 2005
og tit og ofe kan hunde sagtens have nogle off dage, men har os været tæt på at tage til dyrlægn fordihan ha spist for meget eller spist kattemad, hvor manden ligge måtte slå koldt vand i blodet.
nu har jeg læst diverse symtomer på nettet og det er ikke ud til det er akut, men har det os fint nok, og måske kunne det være en hårbolle der ikke vil op. vi holde øje med ham....men mange tak for diverse svar
knus
apr 2005
men efter en surfer på nettet, kan jeg godt se at det ikke er mavedrejning.
eftersom han jo har det fint nok, ville jeg bare have nogle forskellige symtomer jeg kunne spørge dyrlægen om.
Min veninde hund med diare og blodigt opkast, blev som sagt sendt hjem med skånekost, hvor landbohøjskole ville have hende indlagt.
så derfor går jeg meget op i at man ikke bare skal acceptere en ormepille, hvis det kunne være noget andet, og sætter pris på at de forklare mig hvorfor de udelukker diverse ting.
men er ret sikker på det er en orm, men mange tak for bekræftelsen charlotte!
han har os prøvet at komme løbene med en lille pind, men da jeg skulle til at tage den fra ham, skyndte han at spise den.....og han stank at lort ud ad munden UFFF
men det er lang tid siden.
men vil i den anledning heller ikke kunne udelukke orm LOL
mit føste dylægebesøg