{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Snor ! {{forumTopicSubject}}

Da der har været en masse debatter herinde ang at hunde hele tiden skal føres i snor for at undgå angreb, vil jeg lige fortælle, at det altså selvom hundene har snor på desværre ikke udelukker et angreb .

nogle folk er åbenbart enten rigtig uvidende omkring deres hunde, eller bare dumme .

kom for et par år siden gående med oskar på gaden . Oskar går i sin egen lille verden og lugter til de forskellige ting i fortovskanten . Oskar stopper på op for at snuse til en lugt der rigtig havde fanget hans opmærksomhed . Jeg kan godt ud af øjenkrogen se en der kommer gående med hendes retriver, men tænker ikke videre over det . Tænker at hun vel holder tilbage, eller går udenom mig og oskar hvis hunden er en af dem der ikke kan lide andre . Men nej . Da damen kommer tættere og tættere på kan jeg se hunden begynder at trække mere og mere . Jeg når LIGE at hive i snoren, så oskar flyver op i luften, og jeg hører to kæber klapper sammen . Og så står, undskyld mit sprog, den skide møg hund bare og glor op på oskar der nu sidder og ryster i mine arme . Åh altså . Jeg blev virkelig chokeret, og samtidig skide tosset, så jeg udbryder bare: hvad fanden tænker du dog på med sådan en arrig hund . Så hold dog lidt afstand !
damen har så til hendes forsvar kun at sige: det er første gang den har gjort sådan, så din må jo ha' provokeret ham eftersom han reagerer så voldsomt .' og så gik hun .
åh altså . Kan blive så sur over sådan noget .

så snore på hundene hjælper altså desværre ikke altid, selvom det da nok største delen af gangene hjælper !! Man skal bare være bevidst om sin hund .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snor !
Kommentér på:
Snor !

Annonce