Hjælp!!!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt bruge et godt råd... Nu skal i høre.... Min hund opførte sig besynderligt i nat, det var li som om han ville fortælle mig at et eller andet var galt, han stod bare ved vinduet og knurrede og her tidligt i morges endte det ud i hyl. Da kuntjo valgte at begynde og hyle kl. 05.30 kunne jeg lige så godt stå op. Da vi så skal ud og gå vores morgentur åbner jeg døren, og lige foran mig står en rigtig GLAD labrador (min nabo's hund), og jeg tænker bare stakkels hund, den var uden ejer og uden snor. Den har stået udenfor hele natten vil jeg tro, det er nok det min hund har prøvet og fortælle mig. Det er tit jeg møder den når jeg kommer hjem, så sidder den lige så stille foran MIN dør. Har bare lyst til og tage den med mig ind, men det går bare ikke. Min nabo er alkoholiker og ryger en masse af det "sjove" tobak. Hvad skal jeg gøre??? Har så ondt af den hund, for den er rigtig sød og velopdraget!! Men vil helst ikke i klammeri med min nabo, så vil helst undgå at bede politiet om at hente hunden. Og hvis jeg klager til boligselskabet sker der intet! Min nabo kan være en lidt farlig mand da han er psykisk syg, der er perioder hvor han ikke tager sin medicin, så er lidt bange for hvad han kan finde på at gøre hvis jeg melder ham. Det stikker i mit hjerte når jeg ser hans hund!!
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 191
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 42
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Men stakkels lille vovse.
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.035
god ide, man skal så lige sørge for at tage halsbånd af den, for ellers vil de ikke tage imod hunden.
Taler ud fra min venindes bitre erfaring.
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.903
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
okt 2012
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 1.200
Klaphat
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 72 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.051
Hjælp!!!!!