{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Størrelsen {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en forsvunden tråd - hvor mange lader så deres hhv små eller store hunde lege med andre, der ikke er af samme størrelse???

Jeg tør personligt ikke lade Trøffel lege med små - eller tynde, skrøbeligt udseende hunde... HUn er godheden selv, men et bumletog uden lige og har ikke lært at tilpasse sin leg efter de andre hundes størrelse...

-Savner nogle ordentlige "hundeklumper" her på egnen, som hun kunne lege med - udover hendes mor, bror og en anden labrador vi ofte mødes med:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Størrelsen
  • #1   28. jan 2008 Sgi synd at du ikke bor i København. Binka er også godheden selv, men noget af en bulldozer ;o)

• #2   28. jan 2008 Ja Loke kan lege med alle størrelser og inretter sig efter str. på hunden.

• #3   28. jan 2008 noddie leger med alt.. han er også så lille

• #4   28. jan 2008 Hmm mine leger kun med lab str og opefter....
    De hilser kun på mindre hunde

• #5   28. jan 2008 mine leger med hunde på deres egen størrelse , de største de har leget med er d/s gårdhunde ..

• #6   28. jan 2008 Lotus leger ikke på andres præmisser end sine egne!!! Hun sætter alle hunde på plads fra starten og så bestemmer HUN tempoet........*LOL*
    Dronningen af Solrød..

• #7   28. jan 2008 Simpson leger med alle størrelses hunde og det er fantastisk at se , hvor forsigtig han er med små hunde

• #9   28. jan 2008 Taco må ikke lege med små hunde.. Han er for voldsom, vil gerne bryde og lægger sig helst oven på den anden hund

• #10   28. jan 2008 Mette H; Uha, så ville Trøffel have godt af at møde Lotus:-)

Har endnu ikke mødt en hund, som har sat Trøffel på plads - de plejer bare at løbe væk, fordi de ikke gider hende, og det er så ærgeligt, for hun elsker alle hunde, og vil så gerne lege...

-Sjovt nok har problemet været omvendt da hun var yngre - der smed hun sig konsekvent ned med stængerne i vejret hver gang hun mødte en hund... Det har vi så måske trænet lidt for godt væk:-)

• #11   28. jan 2008 Alex N;

Trøffel lægger sig ikke på dem, men hun springer med fuld kraft ind i dem....

• #12   28. jan 2008 Her leger begge mine hunde med alle størrelser, de finder selv ud af det, der har ikke været nogen problemer.

Rie J.. hvor i midt jylland bor du ?.. Jeg bor mellem esbjerg og varde, hvis du ikke bor for langt væk vil vi da meget gerne lege med Trøffel smiley

• #13   28. jan 2008 Valdemar vil meget gerne lege med de små hunde og nogle får han da oss lov til at lege lidt med og han prøver at være forsigtig og smider sig gerne end så de kan hoppe på ham..
    Valdemar er jo en LEIFLALLEGLAD dreng på 52 kg .... tit savner han dog nogle store hunde at lege med, men de må ikke lege med ham fordi han er så fandens farlig ....tror ejerne altså !!!
    Godt mine veninder har lidt større hunde han kan få lov til at tumle med

• #14   28. jan 2008 Mia og julius von basse har leget med hunde på egen størrelse, og da min datter luftede mia engang var der en med gdère Hun er mexikansk hårløs miniature med fuld pels, og gdhén lavede antrin til bolle bevægelser . så min datter tog snor på igen. de har leget med dansk svensk gårdhund, og en lille balnding af en tjekisk rotthund og en fransk bulldog, samt en større hvalp
    Hvis de hunde jeg møder i parken er fredelige så kan de jo lege. Mia og julius foretrækker, sprinte og markere at man bider legen tagfat og springe afsted

så tag da en kiks, dit foto fristede, så nu vil jeg smørre mig et par kiks med smør og slå den sammen til en kop kaffe smiley

• #15   28. jan 2008 Michelle; det er for langt væk:-) - Bor i Skive, så det ville være en ret god køretur!

• #16   28. jan 2008 Rie J.. ja det er noget af en tur for at lege.. det var trist men komme i den dag på disse kanter kan du skrive en besked så er vi lege klar smiley

• #17   28. jan 2008 Jeg tænker heller ikke på hvilken størrelse hunden har, hvis Kesha skal lege med dem. Tror egentlig heller ikke hundene gør det. Har på fornemmelsen at hundene selv kan finde ud af hvornår de har en jævnbyrdig "modstander" og hvornår deet ikke nytter at kanøfle den anden fuldstændig. Har lige haft besøg af en lille 9½ uger gammel amstaff. Den var lidt bange i starten, og Keesha var MEGET interesseret, men må en helt anden måde, somom hun mere ville snue og slikke og puffe lidt, Hun ku godt mærke at den ikke var i stand til at tonse vildt rundt - måske fordi den er hvalp. Selvfølgelig kommer det an på hundenes temperamnent og om de er vant til forskellige størrelser. Jeg har nu alligevel ikke oplevet Keesha jorde nogen der er mindre end hende, for underkaster de sig, holder hun op med det samme.

• #18   28. jan 2008 glemte at sætte kryds

• #19   28. jan 2008 Daisy vejer 19 kg og legede fint med min GD Balta (som ikke er her mere)

• #20   28. jan 2008 Mickey er også god som dagen er lang, men han kan også være et værre tumle hoved engang imellem, så helt små hunde vil jeg helst ikke.

Ikke fordi han vil gøre dem noget, men under leg kan han sagtens finde på at ligge sig ovenpå den anden hund, hvilket nok ikke er særlig smart, hvis det er en lille chihuahua.

Så hunde, der er meget små eller meget forsigtige - det går bare ikke rigtig smiley

• #21   28. jan 2008 Monique leger med alle bare de er venlige.

Om de vejer 3 eller 60 kilo spiller ingen rolle, hun tilpasser fint sin 'voldsomhed' efter den andens humør, størrelse osv.

• #22   28. jan 2008 Beauty har det præcis som trøffel.. hun ved heller ikke at nogle af de mindre hunde er mere skrøbelige, når hun kommer med sin kæmpe pote i leg smiley smiley

• #23   28. jan 2008 Balder leger gerne med alle hunde, dog fortrækker jeg de lidt størrere da han godt kan være lidt voldsom i hans iver. Jeg har da også set nogle rigtig gode undvige manøvre, når han er ved at blive tromlet ned, så reflekserne fejler ikke noget;-))

• #24   28. jan 2008 I går legede min dejlige omplaceringshund med 5 helt små hunde på een gang. Det var et dejligt syn, men jeg holdt da lige vejret da de første 3 kom susende hen til ham. Men det gik bare sååå godt. Så nu har vi prøvet både med de store og de små.
    Men må da tilstå, at det forbløffede mig at ejerne ikke var nervøse på deres små hunde, de har garanteret regnet med at det var Lady der kom og ikke en ny hanhund på 11 mdr.

Kommentér på:
Størrelsen

Annonce