{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Dejlig vellykket dag {{forumTopicSubject}}

ihh i kan tro det har været en super dejlig dag idag, min fader og jeg gik ud for at få ryddet garagen og få ryddet lidt op rundt omkring i haven, og da vi jo har løbske tæver i huset tænkte jeg at jeg ville prøve at tage lucas med udenfor.
Jeg tog ham i line og fik ham bundet fast så han kunne løbe rundt med lang line... han var vildt glad for det hihi
Nå men jeg ville så om i haven(som ikke er lukket/hegnet ind) og jeg har aldrig ville lade lucas løbe frit uden snor på... nå men han fik så snoren af og jeg sagde han sku følge med mig, han fulgte mig over alt og løb overhovedet ikke væk, han løb bare rundt sammen med mig når jeg gik frem og tilbage, og vi legede med pind osv, når jeg sagde han sku lægge sig og blive, så blev han indtil jeg sagde at nu måtte han komme igen...
det var sååå super dejligt at se min lille vildbasse så kontroleret.... (han er ellers meget vild og løber meget rundt og har rigtigt meget krudt i numsen HELE TIDEN) HIHI
Jeg fik taget nogen søde og gode billeder af ham.. som i lige skal se hvis i vil smiley
De ligger i hans profil smiley
Tak for en dejlig dag smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Dejlig vellykket dag

Annonce