{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

hundetræning første gang!! {{forumTopicSubject}}

hejsa til jer allesammen og godmorgen.
Her midt i september skal jeg starte til hundetræning med Buster for første gang, han har desvære aldrig gået til hvalpe-træning. Nu er jeg jo bare lidt nevøs, for det er jo sådan at Buster ikke er helt vild med alle hunde og er der nogen han ikke kan lide.... så skal han nok vise det... han skaber sig noget så frygteligt, gøer, piver ja jeg vil næsten sige skriger helt hysterisk.... er der nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg kan træne ham til at blive bedere til at møde andre hunde??? jeg tror han tit er lidt små bange når han møder andre hunde.... da han enten ligger sig ned eller rejser børster.... Det er faktisk så synd for ham.... hej hej fra pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundetræning første gang!!
  • #1   27. aug 2005 god morgen pia

jeg tror når du kommer til træningen, vil de fleste hunde være enten lidt nervøse, spændte, dominerende, men kun indtil de har sagt hej og lige set hinanden an.

det er en rigtig god måde at lære andre hunde på, da de blir "tvunget" til at færdes mellem hinanden en gang om ugen!

jeg tror buster bare lige skal have været der nogen gange indtil han finder ud af, at det ikke er så slemt, med alle de hunde- og man rent faktisk kan lege sammen.

og så bare ros ham, når han hilser pænt på andre hunde

knus didie

• #2   27. aug 2005 Bare se at komme af sted til træning. Tilvænning er eneste løsning og der er hvalpetræning en rigtig god ting. Hvis du kender nogle med nogle søde og venlige hunde er det også med at møde dem så ofte som mulig.

• #3   27. aug 2005 jeg er sikker på at trænerne nok skal hjælpe med de problemer der kommer, der bliver taget hensyn til alles behov og hvis du fortæller om dine problemer kan du med sikkerhed få nogle gode råd og øvelser.
    Så det skal nok gå det hele ;o)

• #4   27. aug 2005 Ja træning afsted. Held og lykke *S*

• #5   27. aug 2005 tusinde tak for alle jeres gode svar. nu glæder vi os så bare til at starte til træning. hej hej fra os

Kommentér på:
hundetræning første gang!!

Annonce