Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pit bull
  • #1   26. aug 2005 Hejsa

En pit er en kanon dejlig hund men det er alle jo hvis de bor hos de rigtig personer.......

• #2   26. aug 2005 Hved det ikke..
    Min vens ven havde engang en Pit bull...
    Men den er død nu..
    Den blev aflivet da den bed hans lille datter (2 gang.)
    Han havde købt den i udlanjdet..
    Jeg sagde også til ham at det var ulovligt men han ville havfe en alligevel..
    Tror de har det der kamp hund i sig.. Men hved det ikke..
    Desværre

• #3   26. aug 2005 men hvad er grunden til den er ulovlig. fordi jeg er sikker på at der er masser her i dk som har dem men bare siger det er en amstaf

• #4   26. aug 2005 jeg er ked af det med din vens datter. men jeg tror mange af dem man impotere er indavlet og kommer fra dårlig vilkår.

• #5   26. aug 2005 Jeg har hørt, at det er noget med at dens kæber går i krampe, når den bider, og derfor ikke giver slip igen. Det er det der gør den så farlig...

• #6   26. aug 2005 Kristina Hverken amstaff eller pitbull er kendt for at bide bide og bide, men er stærke hunde som ER gode til at slås hvis de bliver trænet til det.
    både amstaff og pitbull går under kategorien FAMILIEHUND

• #7   26. aug 2005 Nutella mor, dens kæber låser, men det er vis du for eksempel træner springpole og andre ting der træner dens kæbemuskler

• #8   26. aug 2005 Hejsa

En pit kan også bruges til andet og det kan de andre racer også som går under kamp hunde, mine bliver ikke brugt til at banke andre hunde og bliver heller ikke brugt på at skræmme folk mine bliver brugt til at REDE folk i nød og skal lige hilse og sige at de er ret gode til det og de elsker det.........

• #9   26. aug 2005 Det er bare SÅ meget til grin at racen bliver forbudt på grund af et uheldigt tilfælde som ligeså godt kunne have været med en anden race indblandet

• #10   26. aug 2005 men jeg er sikker på hvis en rotweiller eller en anden hun kom i de forkerte hænder ville det også blive en farlig hund

• #11   26. aug 2005 man burde få et slags kørekort for at få lov til at have hund.

• #12   26. aug 2005 Nu skal i høre en lille historie om folk der ikke skulle have hunde og der gør dem til bidske hunde og ødelægger det for os der har muskelhunde.
    Min onkel var den ene dag ude og gå min kusines hund(blanding af Amstaff, Bulldog, Boxer, Rotweiler Osv GG)
    da de kom forbi en bil med en masse mennesker omkring hvor der inde i bilen sad en hund. Idioten på forsædet begynder så at sige til sin hund med opildnet stemme: Se der, hvad er det der går der!?
    Hunden går helt amok og gør som besat af min onkel der bare går og håber på at de for guds skyld ikke lukker hunden ud for den havde bare blod på tanden.
    Sådanen IDIOT skal bare IKKE have hund

• #13   26. aug 2005 Camilla, jeg giver dig total ret, men de folk der udnytter hundene til hundekamp stopper aldrig og hvis man forbyder én race finder de bare en anden at bruge til formålet og til sidst når man bare til at de bruger gravhunde til hundekampe

• #14   26. aug 2005 Mai Britt, var linket til mig???
    Og nej sådan en skulle ikke have hund.
    Det gjorde mig rasende da han fortalte det og jeg var der ikke en gang da det skete.
    Tror sgu ikke jeg ville have kunnet styre mig hvis jeg havde været der, jeg var sgu nok kommet til at ende i en kæmpe diskussion med ham idioten

• #15   26. aug 2005 har set den før.. det er syn at man skal behandle racen på sadan en måde

• #16   26. aug 2005 Syntes egentlig det er ret fedt at så snart der kommer et emne op omkring "kamphunde" at der så er så mange fornuftige mennesker herinde der ser de racer på lige fod med alle andre racer, tak for det alle sammen smiley

• #17   26. aug 2005 Maj Britt, det er faktisk SÅ rigtigt.
    Hvis man kigger statistikker ligger amstaff og andre muskelhunde ret lavt

• #18   26. aug 2005 Det er bare sådan at når det er en muskelhund der går til angreb kommer det på forsiden i alle aviserne og så er overskriften som regel noget i stil med: SINDSSYG DRÆBERHUND GÅR AMOK I BLODRUS!!!
    Men når det er en "almindelig" familiehund kommer det sjældent overhovedet med i avisen for det er ikke ligeså interessant som når det er en muskelhund

• #19   27. aug 2005 Hej.
    Jeg hørte en udtale sig i tv for et stykke tid siden, og det siger faktisk en del "hunde er som skydevåben, nogle er gamle forladere og gamle revolvere medens andre er som de sidste nye automatvåben....fælles for dem alle er dog at der er én der skal trykke på aftrækkeren".
    Det siger det vist ret godt.

Hilsen
    Frederik
    www.natja.dk

• #20   27. aug 2005 Kristina, der står noget forskelligt i forskellige hundebøger og alle dem jeg har læst står der ikke EGNET til familie hunde men FAMILIEHUND, og jeg har ikke læst nogen steder at de skulle være bygget sådan at de aldrig siger nej til en god slåskamp, det er simpelthen noget fis

• #21   27. aug 2005 Kristina, min amstaff har haft MANGE chancer for at slås, men har ALDRIG gået til angreb, og det har generelt været små racer som han rent fysiks burde kunne "klare" hvis han ville men han bakker ud hver gang og vil ikke slås også selv om han flere gange er blevet angrebet af andre hunde er han stadig ikke blevet den mindste smule bidsk

• #22   27. aug 2005 He he Maj Britt tror vi er ret ens i vores meninger med hensyn til hunde GG

• #23   27. aug 2005 Ej Annette, det er lige præcis den slags tumper der ikke skal have hund.
    Der står også en masse alkoholikere ved indkøbscentret i helsingør hver dag og hver gang jeg går forbi får jeg så ondt af deres stakkels hunde der bare ligger hele dagen ved siden af dem uden mad og drikke, syntes det er dyreplageri

• #24   27. aug 2005 Mai Britt syntes du skal overveje Amstaff GG

• #25   27. aug 2005 Annette, hvor mange amstaff´s har du haft???

• #26   27. aug 2005 Åååhhh ja det er også en dejlig race efter hvad jeg har hørt men har desværre aldrig haft fornøjelsen af at kende en personligt

• #27   27. aug 2005 Maj Britt vi ville VILDT gerne have en hund til men bor i lejlighed og må kun have en hund øv øv, er ellers ret vild med din race

• #28   27. aug 2005 jeg tager dit ord for det smiley

• #29   27. aug 2005 Bliver sgu nødt til at købe et hus så jeg kan få lidt flere hunde GG
    Lykken for mig ville være et hus med kæmpe udendørs areal og så bare at gå og hygge med mine hunde

• #30   27. aug 2005 Jeg ved bare at hvis jeg havde et hus ville jeg hver gang jeg så en dejlig hvalp til salg komme hjem med en ny hund GG
    Elsker sgu de dejlige væsner og deres dejlige livsindstilling

• #31   27. aug 2005 øøøhhh hvad er NÅ hunde???

• #32   27. aug 2005 GG ok
    Har lige smidt en ansøgning forbi din profil

• #33   27. aug 2005 Jeg kan også ret godt lide racen Ca De Bou Cane, den er også sjælden så det er ikke en hund man ser meget, men er vist heller ikke sådan lige til at få fat i.
    Og så er Perro De Prese Canario også en flot hund, men kender ikke så meget til hvordan de er

• #34   27. aug 2005 hvordan er fransk bulldog egentlig???

• #35   27. aug 2005 der er vist nok en eller to Ca De Bou Cane herinde

• #36   27. aug 2005 Der er 1 Ca De Bou herinde(Xenia) og hun er bare dejlig

• #37   27. aug 2005 pitt´n blev forbudt sammen med tosa´n pga af en bid episode i england.. i 91.. ska finde artiklerne frem om lov ændringen osv i morgen,...

men det med at kæberne låser hvis de bliver trænet i springple osv....DET ER EN SKRØNE..burde du vide...

linda...

• #38   27. aug 2005 Det med springpole træner deres kæbemuskler og gør at de KAN låse kæberne, de bliver jo ikke født med en låsemekanisme som var det en robot

• #39   27. aug 2005 Ja ikke.
    Men lige nu nøjes vi med vores lille prins Armani GG
    Jeg har først fået hund efter jeg er flyttet hjemmefra(min mor er multiallergiker) og nu kan jeg slet ikke forestille mig et liv uden hund

• #40   27. aug 2005 som?????

• #41   27. aug 2005 Det eneste jeg i bund og grund siger Annette er at amstaffen og andre muskelhunde i bund og grund ikke er mere bidske, arrige eller aggressive end andre racer.
    Jeg ved godt at de ER mere farlige hvis og når de bliver sure, men det er fordi de er fysisk stærkere end mange andre racer og ikke fordi de har kampe i blodet som mange siger

• #42   27. aug 2005 Jeg har aldrig hørt om eller læst at de kan låse sig fast uden at have trænet kæberne.
    Og det er heller ikke fordi de låser kæben, de bider bare til og slipper ikke

• #43   27. aug 2005 Kristina J & Annette D!!

Der er et par stykket mere der har påpeget det men syntes lige at jeg ville give dem ret(Christine & Linda)
    ingen hunde låser ell. går i kramper, alle hunde kan slippe sit greb!!! hvis de vil!!

mvh

Rikko

• #44   16. jul 2009 Det er noget vås med at de låser. de kan træk vejret Mens de bider.

Kommentér på:
pit bull

Annonce