{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fake???
  • #1   28. okt 2004 Jeg tror at fie H hunde er fake.
    Jeg har været og kigget på susannes H hjemmeside og der så jeg alle hendes hunde.


  • #3   28. okt 2004 Jeg ved godt at susannes hunde ikke er fake jeg har "snakket" med hende :o)
    Men hvis du kigger så er billedet af vanilla (det nederste hor susanne H) og et af dem fra fie H så ser du at der er det samme. Det er meget synd for susanne H.


  • H. C
    H. C Tilmeldt:
    okt 2004

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #5   28. okt 2004 det kan ikke tænkes, at fie H er i familie med Susanne H? ...

  • H. C
    H. C Tilmeldt:
    okt 2004

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #6   28. okt 2004 hov Nevermind smiley .. jeg var lige inde og se under Vanillas profil, og så hvad hun havde skrevet, at Fie H havde stjålet dem .. så kan jeg da lære det hva'? *GG* smiley .. sorry smiley

  • #7   28. okt 2004 Alle Fie´s H billeber ligger på Susnnes hjemmeside,under galleri,så jeg tror at fie er fake...men hvad siger Susanne eller Fie selv?

  • #8   28. okt 2004 Hov..Der var vist ikke kun mig som lige var igang med at skrive....

  • #9   28. okt 2004 Jeg er næsten 100% sikker på at det er Fie H´s hunde der er fakes. Hun påstår at hun kender hundene, en lille smule, og at hun har set dem, men hvad jeg kan forstå på Susanne H er at Fie h har taget billederne og at Susanne intet kender til Fie. Jeg har spurgt Fie, men jeg har ikke fået svar endnu.
    Jeg tror i hvert fald at Susanne er helt uskyldig ;o)

    Mvh Rikke


  • #10   28. okt 2004 Jeg skrev en hisen i Susannes gæstebog forleden og håber på hun selv reagerer.

    Siden de ikke bliver fjernet - måske er det Admin der selv sætter dem på? :o)) *lol*


  • #12   28. okt 2004 Jeg fatter ikke hvordan nogle kan gøre det.....
    Jeg vil da ikke være glad hvis at jeg ikke kunne gå en tur på gaden uden nogle lægger min hund ind på et hundegalleri og siger det er hendes/hans =0/


  • #13   28. okt 2004 Hej...
    Vi må vel allesammen bare stemme Fie ud, så de får en masse stemmer. På et tidspunkt MÅ de admin'er da reagere! (skulle man da mene...) :o)
    Jeg er helt enig i, at sitet bliver useriøst af sådan noget som det her!
    ...Og hvor må det dog være træls for dig, Susanne. Jeg kan godt forstå, du er irriteret!


  • #15   28. okt 2004 Jeg har flere gange skrevet til admin om at Fie H's hunde ikke er hendes - alene det at hun påstår at den ene af hundene er en han, når man tydeligt kan se det er en tæve.... *ups*.... men admin reagerer ikke!?!

  • #16   29. okt 2004 Det er for dårligt

    En af mine venner har vist også meldt Fie uden der skete noget


Kommentér på:
Fake???

Annonce