{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.556 visninger | Oprettet:

Når man drømmer så det føles virkeligt {{forumTopicSubject}}

Ind imellem har man nogle intense drømme, i nat havde jeg én. Og jeg har ved gud aldrig i mit liv vågnet op grædende som jeg gjorde imorges.

Jeg husker næsten alt fra drømmen. Hovedtrækkende er at Mikey, min vovse gennem snart 4 år prøvede at "nå" mig, og derved løb over en vej, blev kørt over og døde på stedet. Kors i hytten jeg sprang op med tårene flyvende ud af øjnene for at tjekke om han nu også lå på sine puder.
Iøvrigt er han altid i snor og aldrig adskilt fra os når vi går tur så, hvorfor han var over på den anden side af vejen er simpelthen umuligt for mig at forstå.

Jeg har stadig en rigtig grim følelse indeni, det er som om den ikke vil slippe. Jeg følte virkelig han var død, væk for altid.

Jeg er godt klar over at det sker en dag, at han skal væk, men for pokker da ikke så tragisk og hurtigt.

Kender I andre det at drømme noget så grimt som at miste Jeres kæreste eje? Fy for pokker en grim følelse.

Kh Camilla smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man drømmer så det føles virkeligt
  • #3   24. jan 2008 Camilla - kender det godt! Har selv har det samme maridt som du har haft et par gange smiley Det er ikke spor sjovt!
    Samtidig har jeg også for ikke så længe siden drømt at Mollie pludselig blev sindsyg, fik helt røde øjne og angreb mig så jeg døde smiley Der vågnede jeg også op og tudede. Det var så virkeligt at jeg næsten ikke ture røre hende. Men heldigvis var hun helt som hun plejede smiley

• #4   24. jan 2008 Det kunne være jeg skulle kigge på det drømmetydning, har tænkt tanken men så alligevel ikke. Kan ikke holde op med at tænke drømmen igennem over og over igen.

Og ja, jeg har faktisk også været en smule gnaven og meget følsom hele dagen, så den har med sikkerhed lagt i min bevidsthed selvom tankerne har været andre steder.

• #5   24. jan 2008 Havde sådan en drøm om min niece hest, de var til noget derude hvor hesten er opstaldet, så ska hun til at hjem, vil så gå ned og sige farvel til, så ligger den og er død.
    Aldrig har jeg haft så ulækker og væmmelig drøm.

• #6   24. jan 2008 Michelle, nej det er virkelig ikke ret sjovt. Jeg ville ønske jeg var vågnet længe før den følelse af "død" var kommet ind i billedet smiley Mikey var også som han plejer at være imorges, meget morgenglad osv.

• #8   24. jan 2008 Tina uha uha, den er også en grimmer én den der. Føj for pokker. Jeg har desværre været i situationen, hvor min hund blev angrebet og bidt noget så grimt, drømte længe om det men heldigvis har jeg fået det på afstand. Jeg kan godt forstå du flyver ned for at se om de er ok!

Hvorfor filan drømmer man sådan nogle utroligt ubehagelige ting. En anden drøm som sidder fast i mig er en drøm hvor min kæreste bliver mishandlet på det grusommeste, der vågnede jeg ikke op i gråd, men græd kort efter som en reaktion på det.

Det er simpelthen noget underligt noget synes jeg.

• #9   24. jan 2008 Maria: det er ufatteligt hva man kan drømme, også at det føles så virkeligt.
    Ik noget uhyggeligt, men drømte engang jeg havde fået et fad til vores stel, det leder jeg stadigvæk efter nogle gange. jeg er sikker på jeg har det, jeg har bare lagt det et sted jeg ikke kan finde det.

• #10   24. jan 2008 Det har jeg også prøvet. Nogle drømme virker mere rigtige end andre og nogle er ret ubehagelige.
    Dog tror jeg ikke på drømmetydning og den slags. Drømmene er bare vores tanker og oplevelser der kommer til udtryk når vi sover.

• #12   24. jan 2008 Tror li jeg vil lede efter fadet, kom li i tanke om et nyt sted, jeg ku ha gemt det. Og det er ikke i sjov, jeg er bare lidt mærkelig.

• #13   24. jan 2008 * christina *: Det oplevede jeg meget som barn det der. Jeg var vågen og ville vågne men kunne ikke. Det var ret ubehageligt.

• #16   24. jan 2008 christina, den der har jeg også inde at vende et par gange om året, det er meget underligt og føles mindst lidt så mærkeligt som det lyder.

Maria, puha sikke en kold skulder at få, den lyder rigtig grim den drøm.

• #17   24. jan 2008 Ska jeg nok.

• #19   24. jan 2008 Hmm det lyder mærkeligt, jeg er ikke rigtig vågen men i min bevidsthed et sted er jeg uden at være det, svært at forklare..
    Du tror ikek det er sådan nogle søvnlammelser du har? Når du ved du drømmer men ikke kan gøre noget ved det.

• #21   24. jan 2008 Det må være ubehageligt. Håber du finder ud af det.

• #23   24. jan 2008 Tja kender kun alt for godt til det!!!!
    Har seriøst noge virkelig syge drømme... De er seriøst skræmmende...
    Har bls drømt om en heste, der fik skåret hovedet og benene af, og bagafter blev de solgt på markedet, hvor ejeren så genkendte sin hest...
    Og mange mange flere sære drømme... Vågner tit hylende.. MINDST en gang pr måned... Det er bare mega træls smiley

• #25   24. jan 2008 Daisie, tak for det. Det må jeg så lige tænke lidt over, min kvote for ransagelse af tanker er vidst opbrugt efter jeg har brugt timer på en kemirapport.

Det lyder da sådan lidt ehm, ja som noget jeg skal ha' skåret ud i pap smiley

Hmm forbinder med dyret..

• #26   24. jan 2008 christina, jeg ville tale med lægen om det. har hørt om søvnlammelser og det der lyder som en af dem uden faktisk at kende til det selv. Måske har din læge et svar:-)

• #30   24. jan 2008 Daisie jo tak, og jeg er of course som sædvanlig ikke en dyt tilfreds med resultatet så der går nok nogle timer igen med den.

Men nu holder jeg pause:)
    Vil det så sige at jeg godt kan ligge de der dumme tanker og frygt på hylden med at vovsen går hen og dør? Det var jo umiddelbart lige det første jeg tænkte smiley

• #34   24. jan 2008 Har det samme.. Nogen gang eføles det lidt som om man er fanget i sin egen krop... Jeg kan ikke rigitg vågne, men prøver, og jeg kan ikke helt finde ud af om det er drøm eller virkelighed...

• #37   24. jan 2008 Det er virkelig sært.. Og uhyggeligt...

• #38   24. jan 2008 Daisie. Det kunne være jeg skulle gøre det, jeg har skrevet drømmen ned, mest fordi det kan undre mig jeg drømmer noget så grimt. Tak for det smiley

• #41   24. jan 2008 Christina, se selv hehe, så havde jeg da fat i noget rigtigt smiley Måske kan lægen hjælpe med råd.

• #43   24. jan 2008 Tror ikke der kan gøre noget ved det..
    Det kommer bare engang imellem.. Det er heldigvis ikke så tit... Det komme bare...

• #45   24. jan 2008 Nej det er jo det.. Det er ligegyldigt om man sover godt eller dårligt.. Det sker bare..Så længe der ikke sker, hver dag, så går det såmænd nok...

Kommentér på:
Når man drømmer så det føles virkeligt

Annonce