865 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Pote av av Pote av av

Luna har skåret sig en lille bitte smule i sin trædepude, det er en meget lille rift, men hun humper meget synes jeg i forhold til skaden, hvad skal jeg gøre nogle gode råd, fortsætter det tager jeg selvfølgelig til dyrlægen, men eller nogle der har et råd?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pote av av
  • #1   24. jan 2008 pernille F
    Rens poten med klorhexodin, det kan være der sidder et fremmelemme i såret..

• #2   24. jan 2008 jamen jeg har undersøgt det, det er virkelig så lille, jeg har haft poten i sæbespåner

• #5   24. jan 2008 Heidi
    kan du slet ikke huske hvorfor man skal søge dyrlæge?
    bliver lidt nervøs når hun halter som om benet falder af

• #6   24. jan 2008 jeg går da udfra det læges på et tidpunkt, snart forhåbligt

• #8   24. jan 2008 Det siger hun ikke noget til, hun vil bare have den hundekiks jeg har i hånden mens jeg gør det

• #10   24. jan 2008 hmm det kan altså også være lidt pyller.

Men ved at det gør meget ondt på dem når der sker skader der nede. I min tid i hundesalonen kunne det ikke undgås at der blev klippet lidt for meget af en negl. Og delom der kun kom en dråbe blod, kunne hunden halte som om ja at benet var brækket. hmm ville vente til i morgen og se.

• #11   24. jan 2008 Hvis det var mig, havde jeg renset riften og ladet min hund få ro. Hvis det ikke var blevet bedre dagen efter, var jeg taget til dyrlægen.

Hvis riften er lille, burde du kunne se om der sidder noget i den...? Og jeg kan godt forstå hun halter helt vildt. Ikke nok med at hun har fået en rift, hun skal også gå på den! Øvøv

• #12   24. jan 2008 Chistina
    synes du det ville være hysterisk af mig at give hende en gammel sok på når vi går tur?

• #13   24. jan 2008 Pernille f de første pr dage ville det nok være en god ide. eller ihvertfald vaske det grundigt når du kommer hjem. Og undgå steder hvor de er spredt salt,

• #14   24. jan 2008 Betina
    ja hjælper heller ikke jeg er den største pullermor, normalt ville jeg farer til dyrlægen men luna har tømt kassen for dyrlæge penge denne måned gg så jeg vil helst undgå det

• #16   24. jan 2008 Christina
    lyder som en god ide men må vente til vi skal ud for tro hun piller den af

• #18   24. jan 2008 Christina
    ja og det eneste de siger i telefonen er kom ned med hende. ja ja men bare det at komme ned med hende koster 300-400kr og hvis der ikke er noget føler jeg mig lidt snydt.
    tror også bare jeg er lidt hysterisk for hun ligger og leger med en bamse alene ude i gangen

• #20   24. jan 2008 Chistina
    kan godt lyde som vokseværk og jeg er nok af den overbevisning, af hvis det virkelig gør ondt, piver de når man rør ved det

• #22   24. jan 2008 Christina
    ja bare de dog kunne snakke, ej kender det ikke rart men synes også man skal se siden an for det er sgu dyrt at tage til dyrlægen og måske man gerne vil spare lidt hvis der nu virkelig skulle ske noget alvorligt..
    held og lykke hos dyrlægen håber han stopper med at halte, det gør han sikkert hvalpe er jo klodset smiler....

• #25   24. jan 2008 gg fedt med hvalpe, men heldigvis lyder sådan et slag op i noget, værre end det er gg

• #26   24. jan 2008 Hej Pernille

Det samme skete for mig i sommers, dog blødte det en hel del og ville ikke stoppe så jeg tog en tur til doktor dyr, også fordi vovsen haltede og lignede en som var ved at stille træskoene!

Fik en forbinding på og noget imod infektion og efter et par dage fik han "sokken" af og pænt var det blevet. Der kom hverken infektion eller noget lign. Men jeg købte dog selv nogle babysokker og havde liggende hvis nu det brød op igen eller til en anden gang.
    Syns dog bare de falder hurtigt af når man er ude og derfor er en forbinding bedst smiley

Kommentér på:
Pote av av

Annonce