{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Endnu en Pitbull blanding :( {{forumTopicSubject}}

Amstaff, pittbull og bulldog.
5 mdr, hvid og karamel farvet tæve. 1 vacc.
Sælges til personer som ejer hus og have og har tid til lange gåture. Kan ikke med andre dyr og børn.
Pris 3000 kr.

Træls annonce smiley

Jeg mener, at have læst om en med god kontakt til politiet vedr denne slags annonce.

Har telefonnummeret på sælger, hvis nogen skulle være interesseret i at melde dette ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en Pitbull blanding :(
  • #1   24. jan 2008 og hvad sker der så????
    hvad gør politiet engentlig ved dem???


  • #2   24. jan 2008 Doggymon - Hvor er det du altid skal være så negativ ?! Skrid da fra tråden og tag dit indlæg med dig !!

  • #3   24. jan 2008 Har prøvet at anmelde den slags og politiet siger bare de ikke har tid til at gøre noget.

  • #4   24. jan 2008 Anita - ja, det er også det jeg lidt tænker.. Det var en veninde der fandt annoncen og skrev til mig.
    Så kom vi lige til at snakke om, at jeg mente at der var en herinde med rigtig god kontakt til politiet .. En som fik taget sine anmeldelser alvorligt smiley


  • #5   24. jan 2008 Mig - Selv tak .. Jeg kan ikk svare på din PB ..

  • #6   24. jan 2008 Anne-Louise - Mange tak smiley

  • #7   24. jan 2008 Mig - Nå for dælen .. Det er bare i orden. Jeg takker smiley

  • #8   24. jan 2008 Kan du ikk sende et link med annoncen vil gerne se

  • #9   24. jan 2008 HYvad med dansk kennel klub? måske de godt vil hjælpe

  • #10   24. jan 2008 Ja ærligt talt doggymom - hvorfor skrive i tråden hvis du intet godt har at bidrage med?

    Jeg håber i får fat i personen . sådanne mennesker skal bare stoppes...


  • #11   24. jan 2008 øhhhh hvorfor skal der køres på doggymom, hun kom da bare med hendes mening, er det nu også forbudt herinde...??!!!

  • #12   24. jan 2008 Nu spørger jeg nok temmelig dumt, men hvad er problemet??? i at det er en pittbul? ved godt den er ulovlig herhjemme. Men det er oz ulovligt og køre uden sele, køre for stærk, ryge på de fleste værtshuse, og køre spritkørsel. Men hvor tit melder man det til politiet.
    Hvis det er fordi i mener den har vært brugt til kampe eller hensigten med hunden er brugen af dette sys jeg det ok.
    Men ellers mener jeg man li skal tage det op til overvejelse inden man gør noget.
    Men giv endelig jeres begrundelse til kende jeg er blot nysgerrig og søger forståelse...:-)


  • #13   24. jan 2008 jeg håber inderligt vi får et dyrepoliti, som faktisk kæmper for dyr, ikke bare mennesker , men dyr .. de er også levende væsner, og de har også brug for hjælp en gang imellem .. det danske poiti er bare for sløvt !

  • #14   24. jan 2008 Anette

    Folk der kører uden seler, for stærkt eller med sprit i blodet er også jubelidioter som også får konsekvenser.


  • #15   24. jan 2008 Nalle S - ja det håber jeg også vi får.. ville gerne arbejde sådan et st det ville være skønt.. at hjælpe dyrene ..

  • #16   24. jan 2008 Hmm nu er det sådan at alle hunde kan være gode hunde det hele afhænger af opdragelsen. og i usa bruges pittbul af politiet så helt dumme kan de ikke være jo....

    MUNDI: Ja de er idioter, men ville du melde dem hvis du så dem? Det er rigtig nemt bare og sige ja men tænk li en ekstra gang.

    TINE:
    Selvfølgelig skal man respektere loven, jeg mener bare man skal vælge sine kampe, hvis man vil være lovhåndhæver, mener jeg man skal være det hele vejen igennem og ikke kun halvt...!


  • #17   24. jan 2008 Jamen undshyyyld herr betjænt.. er det ikke okæj a jeg køører schtiv hjæm?. der findes jow peeeeetbulls i danmark ved du nååårk


    ... En hurtig håndsoprækning vil nok vise at det alligevel er de færreste der ville acceptere den undskyldning



    Brian

    Måske er det bare provokerende på de af os der ønsker en fortsat lovliggørelse af muskelhunde i DK at folk fortsat tillader sig at blande ulovlige hunde i dem.


  • #18   24. jan 2008 Alle har pligt til at anmelde de hunde. Og politiet har oprretet hold der tager sig af det. Så man behøver ikke kende nogen der kender nogen, for at anmelde.

  • #19   24. jan 2008 Anette

    JA jeg ville! Jeg kører aldrig med nogen uden alle har sele på i bilen og jeg ville aldrig tillade en ven eller familiemedlem køre i beruset tilstand!

    Tænke en ekstra gang? Hvorfor? hvis en jeg tillod køre for stærkt/fuld gjorde skade på et andet menneske ville det hænge på begge vores samvittigheder.. Og det kan jeg ikke leve med...

    Jeg har hellere ikke den indtilling at verden er til kun for mig og at reglerne kun er til for alle andre. Jeg respekterer færdselsloven fordi jeg forstår hvad der kan ske hvis det går galt når man kører uden sele/for stærkt/fuld.


  • #20   24. jan 2008 hvad er efter din/ jeres mening en lovliggørelse af muskelhunde i DK??
    Hva racer tænker du/i på??


  • #21   24. jan 2008 Vil hellere mel lde en sådan hund, så den bliver fjernet. End læse om dens "bedrifter" i avisen.

  • #22   24. jan 2008 SØSTER mcfluff:
    det vil sige at hvis du kommer kørende på motorvejen med de tilladte 110km/t 130 nogen steder hvor det er tilladt også og du bliver overhalet af en der tydeligt kører stærkere end dig, eftersom du ligger med det tilladte i timen.
    Så ville du ringe ind og melde ham...?????


  • #23   24. jan 2008 Nu er tråden heeelt langt ude.....

  • #24   24. jan 2008 Tja En dumhed betyder jo ikk at en anden dumhed er rigtig...
    Og Hvis alle andre gør det hvorfor må jeg så ikk..
    (bare fordi nogle køre fulde rundt i bil og laver indbrud, så giver det da ikke andre tilladelse til go anskaffe sig en pitt)
    "Jamen alle andre gør de andre ting derfor må jeg også.."
    Oki så hvis alle andre siger du må ikk hoppe ud fra den bro og så de andre gør betyder det så også at Du vil gøre det bare fordi de gør det?"

    HÅber i forstå hva jeg mener..

    P.S.
    Det er ikke rettet på nogle bare lidt nemmer og bruge DU og jeg


  • #25   24. jan 2008 Anette

    Det kommer an på mange ting. F.eks er det jo i orden at man gasser op for at overhale, og 10% (under klip-grænsen) kan jeg godt unde folk. Og siden jeg nu kender helsingørmotorvejen (hvor jeg plejer at færdes) og udemærket godt ved hvor politiet gemmer sig, så er der ikke rigtigt noget behov for at jeg gør det. Men ellers ja, jeg kunne godt finde på at ringe hvis jeg selv kom med 115 og blev overhalet som om jeg stod stille. Det er jo pissefarligt at køre sådan.

    Spritkørsel ville jeg til gengæld ringe om lige med det samme.
    ----------------------------------------------------------------

    Nu er det hellere ikke sådan at tråden handler om at nogen bare har set en hund som de tror er pit, men at der rent faktisk reklameres med det. Ville du ikke også melde en annonce hvis der stod "Heroin til salg"?


  • #26   24. jan 2008 Du kan aldrig vide om folk er fulde elller bare dårlige billister.
    Du kan heller ikke vide om ejeren er dum el bare uvidende.
    Og Pittbul er en type ikk en race, ligesom dansk varmblod i hesteverdenen.
    Og nej ville aldrig gå ind og melde folk for så lidt, ved godt det er ulovligt, men det er der så meget der er og mener man skal vælge sine kampe med omhug og ikk skyde på alle og enhver.


  • #27   24. jan 2008 Søster McFluff - du svarede ikke på mit spørgsmål fra tidligere??
    hvad er efter din/ jeres mening en lovliggørelse af muskelhunde i DK??
    Hva racer tænker du/i på??

    stod der heroin til salg--- ville jeg ikke melde det.... jeg ville tro det var en joke...




  • #28   24. jan 2008 Hvor er det bare trist at nogle ikke har andet at lave end at lede efter fejl og mangler osv. Kun for at få muligheden for at stikke andre.

  • #29   24. jan 2008 Heidi

    det er fordi jeg ikke forstår spørgsmålet.

    Men jeg skal da prøve at se om jeg kan tolke det:
    Der er nogle hunde der er lovlige (hvad er lovliggørelse af muskelhunde? Tjo, det er når "muskelhunde" er tilladt), og jeg er for at man ikke gør dem ulovlige.. Dvs alle racer undtagen de to ulovlige.

    Helt konkret: Jeg vil ikke have at AST bliver ulovlig, men det er den i fare for så længe der findes knaldperler der registerer ulovlige hunde som AST.


  • #30   24. jan 2008 oki... jeg mente at du skulle nævne de navne på de racer indenfor muskelhunde som du mente skulle være ulovlig...
    det var det jeg mente??


  • #31   24. jan 2008 "Du kan aldrig vide om folk er fulde elller bare dårlige billister."

    Nej, men derfor skal farligt kørsel stadig meldes...

    Pitbull (kun et "t") er skam en race. De fås bl.a med stamtavle og har en racestandard.

    Hvad du melder er op til dig, ligesom det er op til mig hvad jeg vil melde og op til OP'en hvad hun vil melde. Det vil jeg ikke blande mig i.



    Heidi

    Det kan jeg ikke se formålet med når mit argument netop går på at jeg ikke ønsker at AST bliver ulovliggjort på APT's regning. Det er en helt anden debat du lægger op til og den orker jeg ikke nu.


  • #32   24. jan 2008 Søster McFluff - oki.. tja det er op det dig du lagde selv op til det... da du beyndte med dit lovliggørelse af muskelhunde...(interessen faldt eftersom jeg selv har en muskelhund). men... ja det er op til dig...


  • #33   24. jan 2008 Heidi

    Ja.. Fortsat lovliggørelse (eller.. lovlighed?) af AST og de andre lovlige hunde.. Ikke noget om U-lovliggørelse, som er det du er inde på.
    Har også en "muskelhund" hvis du skulle være i tvivl - deraf min interesse for bevarelsen af disse i DK


  • #34   24. jan 2008 kirsten L --- til hvad??

    Søster McFluff - oki det vidste jeg ikke... kunne ikke se det på din profil...!!!!
    Men oki... da jeg har en ligger min interesse også i at dem der nu er lovlige forbliver det.... også dem der, den senere tid har været under "søgelyset" med a skulle gøres ulovlige...!!!


  • #35   24. jan 2008 Der er ikke noget link. Den er fundet i en avis.

    Som Doggymom siger, jeg vil hellere have det meldt, end læse om noget modbydeligt i avisen i næste uge.

    Jeg keder mig ikke, er bare endnu en tilhænger af at muskelhunde skal blive ved med at være en lovlig race.. Hvis man da kan sige det sådan smiley


  • #36   24. jan 2008 Sabrina K
    hørt... helt enig.. de skulle gerne forblive lovlige...


  • #37   27. jan 2008 Nadia og Dennis

    Så så.. Indtil videre er det lykkedes at tale pænt herinde. Hvis du har noget at bidrage med vil vi gerne høre det - bare i også taler pænt


  • #38   27. jan 2008 Mia

    Ja, det gør det.. smiley


  • #39   28. jan 2008 Nadia og Dennis - Tjah, med det billede og det sprog virker det sq lidt somon i ikke har helt rent mel i posen smiley

  • #40   28. jan 2008 Stavefejl er gratis idag smiley Det er mandag og har været oppe siden kl 5 smiley

Kommentér på:
Endnu en Pitbull blanding :(

Annonce