gik tur alene gik tur alene
uhhhh jeg blev så gal i morges. lige rundt om hjørnet hvor vi bor ligger der en biludlejninges butik, og ham der har den har altid sin hund med i butikken ( god idé synes jeg når han nu har muligheden for at ha' hunden med på job fremfor den skal være alene ). hver gang man går forbi butikken med sin hund farer den frem og gør helt vildt, den kan ikke lide andre hanhunde. den har også været oppe og slås med en anden hanhund fra kvarteret.
Så i morges da jeg skulle på job kommer jeg ud af opgangen, og hvem kommer gående der, det gør hunden fra butikken UDEN ejer. hvis jeg havde haft Nicki med er jeg sikker på den var røget i totterne på ham. Den var bare ude og gå med sig selv.
Jeg sætter mig ind i min bil og kører de 10 m hen til butikken. kig ind og spurgte om han godt var klar over hans hund rendte rundt for sig selv, hvortil han bare sagde når er den her ikke, den må være smuttet ud. jeg sagde til ham jeg synes det var rimelig usmart at lade hans hunde rende rundt der når den nu ikke kunne med andre hunde, hvortil han bare grinte. Det skal lige siges at det ikke er første gang den render rundt for sig selv.
Tænk han ikke er bange for den løber ud på vejen, det er jo en rimelig trafikeret vej den går på ( den vej hvor de to unge fyre blev kørt ihjel på i lørdags af flugtbilisten )
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 323
jeg siger ikke han har lo** i hovedet, men der er da god plads til det.. sikke en spade
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
gik tur alene