{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Hormoner ? {{forumTopicSubject}}

Min hanhund er nu 6 1/2 mdr og vi overvejer at få ham kastreret...vi skal ikke avle på ham og han "hænger i måsen" på min søsters tæve som vi ofte er samme med - og hopper op på hende - og af og til også på andre hunde.....ellers har han endnu ikke vist tendeser på "lømmelalderen" for alvor endnu og er sød og dejlig og en rimelig nem hund.

Men nu har han fået en rigtig træls vane...Selvom han blir aktiveret og luftet meget og går 3 længere ture hver dag så har han de sidste uges tid hver aften næsten konstant stået foran teressedøren og vil lukkes ud...det er ikke for at tisse men han går bare ud og går en runde i haven eller sætter sig og kigger ud i luften...for så at komme ind igen for så at skrabe på døren igen 2 minutter efter.....og de sidste par dage har han gået og pevet lidt herhjemme også - det plejer han heller ikke. Og der blir snust i alting rigtig rigtig meget når vi går turene udenfor.....

Jeg er ikke bekendt med at der er nogle tæver i løbetid lige omkring os - men tror I alligevel at det er dét han opfanger og reagere på nu eller hvorfor gør han pludselig sådan ?? Og vil en kastrering være løsningen eller er det mon bare en periode ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hormoner ?
Kommentér på:
Hormoner ?

Annonce