Hjælp....Min hund græder {{forumTopicSubject}}
af glæde når vi kommer hjem fra arbejde/ købmand, har været væk i 5 min osv. Nej måske overdriver jeg lidt. Men vi arbejder på forskellige tidspunkter - så det er sjællendt hun er alene. Hun har aldrig ødelagt noget. Men bliver baref uldstændig overgearet når vi - specielt jeg kommer hjem fra arbejde. Jeg har prøvet at ignore hende, vende ryggen til og rost hende hver gang hun blev stille... men det har aldrig hjulpet helt. Nu har hun selvfølgelig lige været i løbetid - og så er hun som regel lidt skør men. Jeg synes ligesom det blir værre og værre. I sommers hvis hun var i haven når jeg kom hjem- måtte jeg/ vi skynde os ind med hende -fordi hun hyllede og hele nabolaget kan jo høre en hund der nærmest skriger. Det lyder forfærdelig og går gennem marv og ben. Hvis jeg tar hende op - går der vel ja 5 min. så stilner det af. Men jeg synes det ku være rart med en glad logrende hund som velkomst.. goddaw godaw nusse nusse og ja gåtur og så lidt ro efter en lang arbejdsdag.Hun er enorm kælen og sider og ligger tit ved os så hun får en masse kæleri . Ja... Er der nogen der har nogen fif ? laila
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 841
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 158
Samtidig med at hun får en krammer (i siddende position for hunden) hopper gravhunden typisk op på ryggen af hende for ligesom at kramme med. Det er lidt sødt
nov 2007
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 77
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 28 Svar: 399
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 109 Svar: 394
Men jo selvfølgelig er det dejligt, at hun blir glad - men det ku godt være lidt mere behersket uden det gjorde noget ... Man får næsten høreskader af det
Men Tak alligevel
Hjælp....Min hund græder