{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Hjælp....Min hund græder {{forumTopicSubject}}

af glæde når vi kommer hjem fra arbejde/ købmand, har været væk i 5 min osv. Nej måske overdriver jeg lidt. Men vi arbejder på forskellige tidspunkter - så det er sjællendt hun er alene. Hun har aldrig ødelagt noget. Men bliver baref uldstændig overgearet når vi - specielt jeg kommer hjem fra arbejde. Jeg har prøvet at ignore hende, vende ryggen til og rost hende hver gang hun blev stille... men det har aldrig hjulpet helt. Nu har hun selvfølgelig lige været i løbetid - og så er hun som regel lidt skør men. Jeg synes ligesom det blir værre og værre. I sommers hvis hun var i haven når jeg kom hjem- måtte jeg/ vi skynde os ind med hende -fordi hun hyllede og hele nabolaget kan jo høre en hund der nærmest skriger. Det lyder forfærdelig og går gennem marv og ben. Hvis jeg tar hende op - går der vel ja 5 min. så stilner det af. Men jeg synes det ku være rart med en glad logrende hund som velkomst.. goddaw godaw nusse nusse og ja gåtur og så lidt ro efter en lang arbejdsdag.Hun er enorm kælen og sider og ligger tit ved os så hun får en masse kæleri . Ja... Er der nogen der har nogen fif ? laila

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp....Min hund græder
  • #1   22. jan 2008 Nikky bliver også super glad og piber, men jeg synes det virker modsat at ignorere hende, til gengæld går det fint hvis jeg er meget glad og stor nusser lige når jeg kommer ind af døren og så finder snoren frem, så er hun med på gå tur i stedet, selvfølgelig stadig glad, men ikke så over helt vild, en lege tur i haven kan også gøre det.

• #2   22. jan 2008 Min hund som er en collie ikke bare græder men snakker for vildt smiley når jeg kommer hjem, men jeg har ligesom Hanne også fundet ud af at hvis jeg sætter mig ned og giver hende en krammer, så holder hun hurtigt op...

Samtidig med at hun får en krammer (i siddende position for hunden) hopper gravhunden typisk op på ryggen af hende for ligesom at kramme med. Det er lidt sødt smiley

• Frøken L :
    Frøken L : Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 77
    #3   22. jan 2008 Jamen det er jo også en gravhund du har:)... hi hi

• #4   22. jan 2008 he he kender det og Simpson har store tårer siddende i øjenkrogene

• #5   23. jan 2008 ja okay...tak alle sammen... jeg vil da give det en chance ...selvom jeg syntes jeg har prøvet at tag hende op og nusse hende med det samme. Håbede der var et eller andet - jeg bare ikke havde tænkt på at jeg ku gøre - for at venne hende af med det skrigeri.
    Men jo selvfølgelig er det dejligt, at hun blir glad - men det ku godt være lidt mere behersket uden det gjorde noget ... Man får næsten høreskader af det smiley
    Men Tak alligevel

Kommentér på:
Hjælp....Min hund græder

Annonce