DBA salgs annonce... Øv ! :´( {{forumTopicSubject}}
Se lige en annonce jeg stødte på inde på www.dba.dk
Hvad jeg især bed mærke i var : <b>har haft flere hjem før.</b>
Race Rottweiler
Farve Sort/Brun
Alder 12 mdr.
Rottweiler, Sort/Brun, 12 mdr., Tæve Gammeldags type sælges.
Meget smuk, vagtsom og kærlig.
Født Dec 2003
Vant til børn og andre store hunde.
Har problemer med stress og har haft flere hjem før.
Kan ikke lide være spærret inde. men kan være alene hjemme.
Er IKKE aggressiv! men bliver stresset og har svært ved at falde til ro igen. Kræver god plads.
Trækker meget i snoren.
Født December 2003.
Trods hendes fejl er hun en skøn, glad, legesyg og altid kælen hund.
Pris: Kr. 500
<b><i>Stakkels hund</i></b> :´(
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=40923716
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
mar 2005
Følger: 53 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 133 Svar: 615
Jeg ved snart ikke hvad der ville være bedst for den hund. Den kræver ihvertfald MEGET arbejde før at den bliver helt rolig og fri for stress. Og det kræver MEGET kærlighed før den kommer til at stole ordenligt på en ny ejer, da den har haft så mange før. Jeg kan slet ikke forså sådan noget.....
Mette
jun 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 211 Svar: 2.109
Jeanette : ja netop !!! jeg ville sQ også blive stresset hvis jeg ikke vidste hvor jeg hørte til... og hele tiden skulle bo hos fremmede mennesker
Øv ! hvor er det trist ... kunne man dog bare give sådan en stakkels hund et godt og blivende hjem,.. men desværre :´( man kan jo ikke redde hele verden....
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 218 Svar: 1.827
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 1.427
Jeg undrer mig da osse over, at der skrives, at den er skøn, glad, legesyg og kælen. Hvorfor så ikke ofre noget mere tid på, at få hunden tilfreds, i stedet for bare at skaffe sig af med den??
jun 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 211 Svar: 2.109
Cathrine: kan kun give dig ret.... det samme tænkte jeg... hvorfor ikke ofre noget tid på hunden ?????
apr 2005
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 19 Svar: 372
vi besluttede at det kunne vi gøre noget ved og så fik vi hende. kort tid efter var hun renlig, kunne snakke med både hunde og mennesker og spiser og er aktiv og glad.
med det mener jeg bare at det sagtens kan lade sig gøre at lære en 1 årig hund. det er også forskelligt fra hund til hund. men synes de skal have en chance.
hendes forældre er søskende og vi fik endda at vide at hun var en skotsk terrier og hvis man kigger under Solva L og hunden raija kan man se at det er hun tydeligvis ikke. så det har klart været nogle der ikke vidste hvad de foretog sig, men en god og dejlig hund er hun. den aller bedste
DBA salgs annonce... Øv ! :´(