969 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

MIlle søger hendes hvalpe hjælp os med MIlle søger hendes hvalpe hjælp os med

Hej min dejlige mille pige har fået 2 kuld hvalpe det første var der 3 hvalpe fra den 5aug.2005 en gulbrun en sort og en brun det andet kuld på 8 eller 9 hvalpe født den 21marts 2006.. nogle hvalpe var født med lidt hale da faren er født uden.. hvalpene er en bla. af labradore mille. far. rottweiler, amstaf og grandonare. solgt fra nordjylland.. hvis i kender til nogle der har hunde af den bla. sig gerne til ved de kom lidt rundt i hele danmark.. mille vil bare gerne se et billede måske er hun enda blevet mormor ;o) i handes profil er der lidt billeder af hvalpene..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MIlle søger hendes hvalpe hjælp os med
  • #1   20. jan 2008 Mille er vel egentlig ret ligeglad med at se billeder mon ikke.

• #2   20. jan 2008 AnneMette. Som du dog kan.Looo.

• #3   20. jan 2008 Hej annemette.. Da jeg ik er opdrætter og at det er bla. hvalpe jeg solgte var det eneste papir arbejde der blevet lavet udlevering af chip papir og papir på dyrlæge tjek og vascine(staves).. Jeg har ik lavet dette emne for at diskutere eller blive rakt ned på...!!

• #4   20. jan 2008 hvappen og jeg>> Det kan da godt være at det er meget naturligt.... Men f.eks dem jeg har fået Zitca fra, har ikke noget på mig... Det er altså meget normalt.....

• #5   20. jan 2008 annemette. du siger nogle læser ikke. jeg syntes dit indlæg er mere uforstående. hun skriver at hendes hund har fået hvalpe og søger dem så. hun er ikke opdrætter med en kennel. hun har bare haft en hund som har fået hvalpe og som er solgt og søger dem.

• #6   20. jan 2008 hallo jeg har en af dine hvalpe fra 2005, hun hedder ozzi, og er bare rigtig dejlig. kik engang.

• #7   20. jan 2008 og hun har åbenbart ikke fået telefonnumrene på dem, for så ville hun jo ikke spørge her.

• #8   20. jan 2008 annemette>> Kan godt se din pointe.. Men nu ser det jo ud som om det ikke forholder sig sådan... Så det der bedrevidenhed, er det helt så nødvendigt?? ;o)

• #9   20. jan 2008 ja det er flot annemette. jeg har også telefonnumre på ejerne.
    det har hun så ikke gjort men jeg kan da se at der er en af hvalpeejerne der har skrevet herinde, og det var sikekrt formålet med tråden.
    held og lykke med at finde dem. smiley

• #10   20. jan 2008 Cato er købt med stamtavle, men opdrætteren har da ikke vores nummer, så det er da ikke alle opdrætter med stamtavle på hundene, der holder kontakt med hvalpe ejerne.

• #11   20. jan 2008 Sagde jeg sagtens kunne se din pointe osv.. Det er sådan set lige meget hvad jeg mener om det.. For tråden handler ikke om, hvad vi andre mener om hunde der er solgt uden kontrakt....
    Sry.. men Ved godt der ikke findes dumme spørgsmål, men come on altså... Hvorfor altid... hvorfor.. hvorfor.. hvorfor....???..Formoder at der er ingen der kender hendes hvalpe, af jer der har skrevet herinde (på nær en) ergo.. hvorfor så skrive her??... Så kunne en eller anden jo oprette en tråd, hvor der så kan diskuteres om det at handle uden kontrakt...

• #12   20. jan 2008 AnneMette>> Nu er det jo ikke sikkert at hun kan huske navne på ejere

• #13   20. jan 2008 AnneMette.. Når hun vælger at lede efter dem sådan her .. Er det vel egenligt tydeligt at der ikke er kvittering eller kontrakt..... :o)

• #14   20. jan 2008 annemette jeg siger det er flot at du har ornet alt det du har
    at jeg også har telefonnumre på ejere af de hvalpe jeg har haft.
    og at det har hun så åbenbart ikke gjort. samt at det ikke er meningen med denne tråd at fortælle folk hvad de skal eller ikke skal , når hun ikke har bedt om det.
    faktisk frabeder hun det. hvis du læser et indlæg længere oppe.

det er muligt at hun kan søge på krak hvis hun har navne. men det ser det jo ikke ud til.
    lav feks en ny tråd som det anbefales, så kan man jo vælge om man gider læse og deltage i det.
    jeg er da interesseret i om hun finder nogle. og ønsker hende held og lykke med det. derfor følger jeg denne tråd.

• #15   20. jan 2008 annemette>> helt ærligt, så virker de to første spørgsmål mere som bedrevidenhed, end som en hjælp.. Hvilket jeg også tror trådstarter følte.. Men det kan self. bare være din måde at skrive på, det skal jeg jo så ikke kunne sige.. Men da hun så skrev at hun ikke vil RAKKES ned på.. Kunne du jo evt. skrive at det ikke var ment som nedrakning med som hjælp... Nevermind!!!.. Alle har deres måde at skrive tingene på..

Og det der knuzzzer er da dybt povokernde *Gg*

• #16   20. jan 2008 Annemette
    LOL smiley selv knuser jeg læser hendes indlæg og konkluderer at hun hverken har navne telefonnumre eller mails på de ejere.
    ved det ikke nej, men det ser sådan ud i mine øjne. jeg kan ikke se der kan gøres noget ved det flere år efter. så derfor ser jeg dine indlæg som belærende;) eller provokerende.
    Og med alle de ting du gør med dine, kunne du ligesågodt have et kennelnavn. og blive godkendt hvis man skal det.
    Men det er ikke alle der laver kvitteringer og kontrakter. det gør det bare svært hvis de gerne vil se hvalpene igen så.
    det var da et rigtigt held at der lige kom en så hurtigt efter at hun søgte.

• #17   20. jan 2008 AnneMette>> Jeg læser skam også hvad du skriver, og uanset hvad, læser jeg det som bedrevidenhed, eller forargelse fra din side.. Da jeg syntes det er så tydeligt i hendes indlæg, at hun ikke har noget på køberne... Men igen man er jo forskellig, og skriver derfor ting forskelligt.. Men derfor kan det altså godt komme uheldigt ud, selvom det ikke er ment sådan.. Jeg tror ikke du skriver en bedrevidende ting, jeg SER du gør det... At det så ikke forholder sig sådan, kan man jo så undskylde bagefter... Kunne det tænkes der er noget om det, når der er mange der opfatter det sådan??... Knuzzzer ;o)

• #18   20. jan 2008 Sikke i vil diskutere hvordan jeg har solgt hvalpe.. har haft kontakt til nogle har desværre midstet alt da jeg flyttede da jeg ik selv stod for at pakke ellers har jeg haft tlf:nummer på alle køber, så jeg netop kunne kontakte dem hvis der skulle ske noget der var nødvændigt for dem at vide.. men har ik skrevet nogen kontrat,,

• #19   20. jan 2008 Kan faktisk tælle 4.. :o).. og er sikker på der er flere der kunne tolke det som bedrevidenhed... Men igen det var ikke tilfældet. Som jeg sagde før, så har vi alle forskellige måder at skrive ting på... Vi har helt klart også forskellige måder at tolke ting på, og det har jeg aldrig sagt andet. Jeg tolkede dit som bedrevidende og en smule provokerende.... Men at jeg så er enig i det du skriver, er en anden side af sagen...

Men hvis vi ikke var så forskellige, fik vi jo heller aldrig nogen af de her skønne diskutioner igen.... *g*.. MyZZer... ;o)

• #20   20. jan 2008 Kathrine>> Ja det er da lidt surt, at du ikke har dem mere :o(....

• #21   20. jan 2008 Annemette>> Og se se... Det var et godt råd.... Men igen pointere lige at din første kommentar blev ikke betragtet som en forslag, men som nedrakning/provokation bla bla...... Også af trådstarter selv... ;o).....

• #22   20. jan 2008 Jeg kan desværre ik huske meget om de forskellige ved.. kan godt huske at en hvalp kom til at hedde ozzi fra det første kuld mailede os med dem i starten så det er bare skønt at de dukkede op.. mange af dem der købte hvalpene ville holde kontakt men det har været svært da jeg flyttede kort efter at 2kuld var blevet solgt..

• #23   20. jan 2008 AnneMette>> Hmmn.. der tror jeg da vidst også lige du tolkede mig forkert.. kan det passe.... ?.. Mine skønne diskutionsbemærkning var ment som ironi... hmn..

• #24   20. jan 2008 Kathrine>> Som AnneMette skriver, kunne du jo lave en annonce med dem.. Kan jo være at der dukker flere op der har fra kuldende eller evt. nogen der kender dem.. :o)... Chancen er nok ikke så stor ved bare at oprette et indlæg, det er jo ikke alle herinde, der kigger alle indlæggende igennem :o)

• #25   20. jan 2008 Hej nej jeg ved det godt.. men ville lige prøve det her først. men det er et godt råd vil prøve det en dag.. nu fik jeg da kontakt til Ozzi.. :o) det er dejligt..

Kommentér på:
MIlle søger hendes hvalpe hjælp os med

Annonce