{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Dejlig dag med hunden ;) {{forumTopicSubject}}

Hej idag da vi havde lukket hesten ind fra fold.. Tog jeg Freja med ud imens jeg skullle lægge hø i deres hø hus til imorgen. Ej hun fræsed rundt. Hun ELSKER at bruge sin energi. Men så kastedt jeg flere gange en pind rigtig langt væk . WOW den lille fæser.. Og vi fik laved nogle øvelser. Fx. jeg bad hende blive siddende på den anden fold imens jeg gik op på det andet stykke fold og tjekked om der var hare på den. Så kaldte jeg "ja Freja kom så" . Hun løb så hurtg at hendes ben var ved at skride under hende :D.. haha

Så fik hun færten af noget og kom ikk når jeg kaldte. så tænkte jeg nå ja hvis hun går fra mg gør jeg det samme! så løb jeg ned på den anden fold igen. Så kan tror hun kom løbende :D..

Men så drak hun noget vand fra hestene tru. og så gk vi ind. Hun gik pænt ved siden af mig (havde en godbid hånden) og da jeg stilled trillebøren gav jeg hende den og sagde "ja kom så ind stalden"

Uhha hun løb derind smiley

Hun er bare så lalleglad.

Nu ligger hun og snork sover på hende sækkepude

Hva har i lavet med hunden idag?
Laver jers hund nu?

Men vil lige fortælle om min hyggelgt stund med Freja<3<3 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig dag med hunden ;)
  • #1   19. jan 2008 Været på stranden, sammen med et andet par og deres hund, det blæste bare så meget, at dem der gik tættest på vandet fik nogle gange våde fødder. Men det var en super time på stranden, hundene fik løbet en masse og brugt en masse energi.
    Vi gør også nogle gange det hvis Eddie ik li vil komme eller har fået færden af noget, så går vi den anden vej, det hjælper nogle gange. Hvis han er ved at grave hvor vi går nogle gange, kan der gå lang tid inden han kommet. Men når nu han så kommer løber han så stærkt som Freja, men det er heller ikke altid han er li pæn når han har været ved at grave.

• #2   19. jan 2008 Vi var også på stranden, det er Pina vild med.
    Et par gange var hun i vandkanten og fik våde poter, men pludselig tog hun mod til sig og tonsede ud i vandet, i kan tro det så skægt ud. Hun kom hurtigt op igen, det var jo koldt, så hun måtte tørres grundigt =) Hun hoppede også rundt i tanget for at prøve at fange lopperne, hehe hun er så sjov at se på når hun selv leger =)

• #3   19. jan 2008 Haha smiley ej hvor lyder det hyggeligt ved stranden smiley

• #4   19. jan 2008 Eddie fandt også et skelet fra en torsk, det var lækkert at gnaske i, men det syntes vi ikke. Han lagde det også da vi sagde det, men det var bare så ulækkert.
    En anden gang vi var på stranden, kom han med rådent torske hoved endnu mere ulækkert.

• #5   19. jan 2008 Anne mette: ADDD hvor ullækker :D.. hehe Freja kom også engang gående stolt med en mosegris (var ude ved min mormor og morfar de bor på en gård)... den havde hun fundet.. LÆKKERT

• #6   19. jan 2008 igår var rigtig hygge der tog Louis og jeg ud på oxbjerget og legede med et par hunde;)
    idag sku jeg finde bernstoff parken for d har jeg hørt godt om og sgu efter sigende bo forholdsvis tæt på(bagsværd) smiley '
    min navigator ku så ikke finde den så besluttede mig for at prøve en skov 5 min fra mig jeg havde fundet på nettet hvor de må være løs.

vi var der i en halv time så opgav jeg, mødte 2 x et par med 1 stks hund, begge 2 på forskellige tidspunkt så louis og skiftede retning med stoooor bue uden om,
    D var så ikke det der var meningen, meninigen var a han sku snakke med et par artsfæller, så vi pakkede sydfrugterne og kørte hjem og gik en lang tur istedet øv øv-
    så det var ingen succes idag så tror vi prøver a finde den bernstoff park istedet næste gang...

Kommentér på:
Dejlig dag med hunden ;)

Annonce