Hunde tegn {{forumTopicSubject}}
Hvorfor er det at folk ik kan finde ud af at få hunde tegn på deres hund i tilfælde af den stikker af eller andet.... 2 gange i løbet af igår og idag har jeg været ude at gå med min hund hvor der pludselig kom en hund strejfende, som jeg så har taget med hjem og bagefter gået ud for finde hvor de hørte til.... jeg fandt da heldigvis begge hundes hjem men det jo ik alle der ville ulejlige sig med at gå og lede.......... ja ved godt de fleste er chippet, men jeg personligt vil da heller ik køre ind til dyrelægen for at få læst en chip der sandsynligvis ik er der når den ikke engang har et hunde tegn...... bare lige et surt opstød fra mig....... (Skal da siges i parentes at det er da dejligt at se de glade mennesker når man afleverer deres hunde tilbage.)
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Svar: 7
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Er ikke sikker.
Men her hvor jeg bor får vi et udleveret af boligforening mod betaling af 100 kr, det er noget man skal betale for at have hund eller kat her.
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Stk. 2. Justitsministeren fastsætter nærmere bestemmelser om mærkning, registrering gebyr og om udformningen af skiltet, jf. stk. 1.
Justitsministeren kan herunder bestemme, at mærknings- og registreringsordningen skal administreres af en eller flere private organisationer, og at besidderen af en hund skal give de nødvendige oplysninger samt indbetale gebyr til disse organisationer.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 533
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Dog syntes jeg også at man hører flere gange, at folk ikke få lavet nyt tegn, når de får nyt tlf. nr. osv...
Hunde tegn