svenne på slap line igen:o) svenne på slap line igen:o)
ja min tossede lille hund giver mig mange gode grin, og her til aften skulle det så ske igen:o)
Jeg lå og halvsov på sofaen, og kan svagt hører svenne rumstere rundt ude i køkkenet.. han leger nok med katten tænkte jeg, og jeg slumrede hen. Da jeg så vågner op sidder svenne i fodenden af sofaen, fuldstændig klistret ind i tape fra en fnug-rulle loool. han har et stort stykke siddende i sit lange skæg, et stykke under den ene forpote, og ikke mindst et langt stykke hængende hra den ene side hihi... Desuden havde han været så venlig at tage sin lille madskål (som var godt fedtet fra aftensmaden) med ind til mig, og den lå lige så pænt mellem hans forben:o) han havde leverpostej fra skålen over det ene øje, en stor tot hår fra den ene kat siddende i sit tape,og ja han sad bare der helt upåvirket at sin lidt klistrede tilstand loool!!!!
jeg kunne selvfølgelig ikke lade være at grine højt lige op i luften da det gik op for mig hvad det var han var viklet ind i. Det resulterede så i, at han blev så glad at han sprang lige op i hovedet på mig med tape blafrende, og madskålen fløj til side og fik smurt leverpostej op af min ene kind, og mit hår kom til at sidde fast i hans tape loool:o)
Vi må have været et kønt par, kunne jeg forestille mig, men det hele endte da godt og jeg fik filtret os ud og tørret af:o)
jeg vil våge at påstå min hund har god humor hvis sådan noget kan lade sig gøre:o)
ville lige dele det med jer, da kæresten er på arbejde, og man føler sig så fjollet ved at sidde og grine selv:o)
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.932
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 105
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.707
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 85 Svar: 418
Ja så må jeg bare lade være at falde i søvn, og have fnug.ruller liggende hvor han kan få fat i dem:O)
problemet er bare, at svenne og kattene arbejder sammen har jeg dem mistænkt for lool De vælter ting ned, og han ødelægger:o)
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 1.002
jul 2007
jae men for dælen, mor bliver jo også træt engang imellem:o)
jul 2007
jae det er han, men det kan til tider også blive for meget af det gode, med alle hans udskejelser:o)
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Var ved at omkomme da jeg læste jeres lille tissermands problem;-)))))))
jul 2007
utroligt hvad de kan rode sig ud i altså:o)
jul 2007
ja det er nemlig typisk svenne sådan noget:o)
tror han er kendt som tissemandshunden herinde efter den tråd hehe...
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
svenne på slap line igen:o)