449 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

svenne på slap line igen:o) svenne på slap line igen:o)

ja min tossede lille hund giver mig mange gode grin, og her til aften skulle det så ske igen:o)

Jeg lå og halvsov på sofaen, og kan svagt hører svenne rumstere rundt ude i køkkenet.. han leger nok med katten tænkte jeg, og jeg slumrede hen. Da jeg så vågner op sidder svenne i fodenden af sofaen, fuldstændig klistret ind i tape fra en fnug-rulle loool. han har et stort stykke siddende i sit lange skæg, et stykke under den ene forpote, og ikke mindst et langt stykke hængende hra den ene side hihi... Desuden havde han været så venlig at tage sin lille madskål (som var godt fedtet fra aftensmaden) med ind til mig, og den lå lige så pænt mellem hans forben:o) han havde leverpostej fra skålen over det ene øje, en stor tot hår fra den ene kat siddende i sit tape,og ja han sad bare der helt upåvirket at sin lidt klistrede tilstand loool!!!!

jeg kunne selvfølgelig ikke lade være at grine højt lige op i luften da det gik op for mig hvad det var han var viklet ind i. Det resulterede så i, at han blev så glad at han sprang lige op i hovedet på mig med tape blafrende, og madskålen fløj til side og fik smurt leverpostej op af min ene kind, og mit hår kom til at sidde fast i hans tape loool:o)

Vi må have været et kønt par, kunne jeg forestille mig, men det hele endte da godt og jeg fik filtret os ud og tørret af:o)

jeg vil våge at påstå min hund har god humor hvis sådan noget kan lade sig gøre:o)

ville lige dele det med jer, da kæresten er på arbejde, og man føler sig så fjollet ved at sidde og grine selv:o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svenne på slap line igen:o)
Kommentér på:
svenne på slap line igen:o)

Annonce