{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Halter på højre forben {{forumTopicSubject}}

Costa han er begyndt at halte på højre forben.. Han har gjort det før hvor det langsomt gik væk og fik af vide det var vokseværk - nu halter han meget igen.. Han har været ude i haven idag og spæne rundt hvor der ikke var noget, men nu er den gal igen - Tror i det kan være vokseværk han bliver 6 mdr her den 30. - jeg har tjekket pote og masseret ben og alt muligt og han trækker det ikke til sig eller piver...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halter på højre forben
  • #1   13. jan 2008 har en veninde hvis hund har haft samme problem. de fik den røngten fotograferet (staves) for at se om det var vokseværk som den længe havde haft,eller der var noget galt. Men den blev ved at halte, og det viste sig han havde forstrukket noget i benet under leg.... så den skal være i ro 2 uger stakkel:o) kunne være du skulle få det tjekket igen? de kan jo komme galt afsted når der er fart på:o)

god bedring med benet i hvert fald:o)

• #2   13. jan 2008 Ja det er jo lige det og han er noget af en vildbasse - må nok en tur til dyrlægen hvis altså ikke det er væk imorgen ......

• #3   13. jan 2008 Du må en tur til dyrlægen og indtil da hold ham i ro, så godt som du kan : )

Go' bedring med ham

• #4   13. jan 2008 Ja Ninna - så godt som jeg kan - ihhh det er svært og især her om aftenen - men nu ligger han og tygger i et kæmpe dejligt ben så kan han slappe lidt af inden vi skal i seng og putte .... Tark for svarende...

• #5   13. jan 2008 velbekommen

Det er godt at høre.

Må han snart få det godt igen

• #6   14. jan 2008 det prøvede jeg også, men troede det var vokseværk da han voksede meget, Men tog til dyrlægen og det var en forstrækning i højre skulder. Han skulle være i ro i en måned så det kunne vokse ordentligt på plads igen.
    Men det var først noget de så da der kom røngent.

Kommentér på:
Halter på højre forben

Annonce