{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Irriterende hvalpekøbere {{forumTopicSubject}}

Vi har nu 3 hvalpe tilbage og der skulle så have været nogle fra jylland og kige på dem i dag. Jeg har snakket meget med hende og vi havde så aftalt at de skulle komme i dag. Hun virkede rigtig flink og det lød som om de kunne tilbyde de små drenge et hjem.
Kl 12 sad jeg så og ventede i dag, men tror I de mødte op?
Synes man hører alt for tit at folk ikke møder op. Synes bare det er så uartigt. Det mindste man kan er da at ringe og melde avbud.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irriterende hvalpekøbere
  • #1   12. jan 2008 Ja, jeg har haft det samme problem, da jeg skulle af med mine hvalpe.....

Man bruger mega meget tid på at snakke med dem og de lyder enormt arrangeret og så kommer de F***** ikke alligevel.

Men det viser jo også bare at de er for useriøse, så det er jo også en go/nem måde at få skilt bukken fra fårene :o)

• #2   12. jan 2008 Ja det er så hamrende iriterende, hvor er folk dog bare respektløse, øv øv

• #3   12. jan 2008 Maria: Ja man tager sig selvfølgelig rigtig god tid til at fortælle og forklare om de små pus.

Og jeg havde jo selvfølgelig også glædet mig lidt til at se hvilke mennesker det var for at se om vores hvalpe kunne få det godt der.

Bliver så sur når folk ikke engang kan løfte røret og sige "desværre det går sgu ikke lige i dag alligevel"
    Det er vel det mindste man kan gøre.

• #4   12. jan 2008 ja det har jeg også prøvet, samt at der kom nogle kiggede og sagde de skulle vidderre til næste sted med hvalpe og så ville give besked. men hørte 0. nogle der skulle hente penge men ikke gav besked. eller spørger om 1000 spørgsmål, men ikke er interesserede alligevel. tidsrøvere.eller siger de vil have en bestemt, at de lige skulle til en fest om aftenen og ville hente hvalpen dagen efter. hørte ikke mere. 2 der var reserverede men de blev ikke betalt. og så er der de seriøse.der er bare nogle der ikke skal have en hvalp. og så sorterer de sig selv fra. eller jeg gør det efter at have talt med dem eller set dem. har kun haft et kuld hvalpe, men rigtig mange henvendelser. Baåde useriøse, men jo også de ordentlige seriøse.

• #5   12. jan 2008 Synes også eg får mange useriøse henvendelser. Mange får heller ikke lov til at komme og se dem.

Vores bliver ikke reserveret før pengene ligger på bordet og kontrakten er underskrevet. også selvom de siger, jamen vi kommer i morgen med pengene. Man tror jo ikke på mennesker mere. Trist men sandt!

• #6   12. jan 2008 i skal nok komme af med de sidste til ordentlige mennesker. der er bare nogle mennesker der ikke kender til etik. og ordentlig opførsel. men så er det godt det ikke er dem der skal have en hvalp.

• #7   12. jan 2008 Mariann: Ja selvfølgelig skal vi nok komme af med dem så dejlide de er smiley Og der er jo også 5 uger til de skal til deres nye hjem.

Synes bare det er en irrterende opførsel og kan ikke rigtig sætte mig ind i folk tankegang at man ikke lige giver besked fra sig.

• #8   12. jan 2008 tina. enig det er bedst med depositum. men det er så heller ikke en sikkerhed. men så har du noget tll annoncer. jeg havde en tæve der var betalt depositum, men det viste sig at han ikke havde et sted at bo, og ikke kunne finde et sted. og så sagde jeg det var bedst at jeg fandt et andet sted. da det var en tæve var det så også nemt. hun var afsted til et ældre ægtepar på sjælland allerede dagen efter. som havde haft flere hunde til deres død. og mistet en et halvt år før af alderdom.
    da de hentede hende løb den ene af hannerne ud til døren og gav pote og tæven var utrolig glad for hende der hentede. hun blev slikket godt og grundig.hun havde været reserveret over for alle andre der har kigget på hvalpe. så de var valgt.

• #9   12. jan 2008 Det er meget uhøfligt at opføre sig sådan... Det mindste var da ar ringe og sige fra....Det er da almindelig god opførsel. Og jeg har ikke hvalpe til salg...jeg er bare en seriøs hvalpekøber ....

• #10   12. jan 2008 Mariann: men det er den bedstesikkerhed man kan have.

Synes da det er flot at manden sagde at du såp bare skulle sælge den til anden side. i stedet for at tage en hund ind på et tidspunt hvor man måske ikke lige har overskud til det.

Dejligt du fandt et godt hjem til den alligevel.

• #11   12. jan 2008 LB: man må vel bare erkende at der er useriøse købere og der er useriøse opdrættere.

• #12   12. jan 2008 nu er vi ikke alle er ens, og har den samme pli. nu har jeg aldrig siddet og ventet på hvalpekøbere, de har altid mødt op, til aftalt tid. så det dek jeg ikke klage over..
    Selv en fra Nuuk mødte op til aftalt tid.

• #13   12. jan 2008 tina enig:)

• #14   12. jan 2008 Ej hvor respektløst & irreterende

• #15   12. jan 2008 Kunne da aldrig drømme om ikke at dukke op til en aftale uanset som det er køb af hvalp eller andet.

Kan kun sige én ting - Mangel på opdragelse !!!!

Kommentér på:
Irriterende hvalpekøbere

Annonce