{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.849 visninger | Oprettet:

drypper blod fra Tisseren.. {{forumTopicSubject}}

Min hund går og drypper blod fra hans tissemand, han har ingen feber og opfører sig helt normalt.. spiser og drikker og klare sine udendørs besøg som han plejer.. det skal lige siges at han ikke har været i nærheden af nogle tæver.. Jeg har tænkt lidt på om det kunne være forhudsbetændelse, men har ikke prøvet dette før, da han aldrig har fejlet noget..
Jeg troede i starten at blodpletterne på gulvet kom fra min kat som er i løbetid, men tilfældigt i dag tiog jeg og vaskede hundens intime dele og opdagede at det kom fra ham.. der har været pletter på gulvet i 3 dage nu..
jeg har vasket ham med afkølet kogt vand og hvis det ikke er aftaget på mandag, kommer han forbi dr. dyr..
Er der nogen er jer som har prøvet dette og har en ide om hvad der skal gøres og om det er meget alvorligt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drypper blod fra Tisseren..
  • #1   12. jan 2008 har aldrig prøvet det med tasso.. jeg ville sige du skulle tage et smut forbi dr. dyr smiley

• #2   12. jan 2008 Jeg ville ringe til dyrlægevagten. En ordenlig dyrlæge vil ikke bede jer komme ind med hunden hvis han/hun mener det kan vente.

• #3   12. jan 2008 Ugly havde det tit, da han hormonelt havde mange "stådrenge" he he, han bristede en slimhinde inde i tisseren..
    Var ved dyrelægen, men han gjorde ikke noget.. Ikke jeg siger at det er det, for det kan være pga andre urologiske ting

• #4   12. jan 2008 Hmm buster tissede blod og også dyrppede da han havde betændelse i prostata...
    kom også først og så blev han ellers bare svagere og sådan gik han i 2 uger før dyrelægen besluttete og prøve at give ham feromoner som sidste udvej før aflivning..
    og nu får han feromoner hvert halve år...

• #5   12. jan 2008 Jeg tror at jeg ringer til dyrlægen idag og hører.. jeg håber bare ikke at det er noget alvorligt... Nyresten.. det tanke kan jeg ikke, det er rigtig øv hvis det er det.. tak for svarene.. ringer med det samme

• #6   12. jan 2008 Jeg tror ikke at det er forhudsbetændelse - det er hvidt/gulligt og ikke med blod i(i hvert fald på de hunde jeg har set det)...

Jeg tænker lidt blærebetændelse eller urinblære sten... Nyresten kan være et bud, men så vil jeg forvente at hunden har smerter....

Hvis det drejer sig om en ganske lille smule blod tror jeg godt at det kan vente til mandag, men det skader nok ikke at ringe til dyrlægen i dag for at være på den sikre side...

• #7   12. jan 2008 Jeg har selv prøvet det med en lille hanhund på 6mrd da vi stod op lå der små blodpletter overalt, og han tissede direkte blod, afsted til dyrelægen, var virkerlig nervøs for ham, men det var bare engang blærebetændelse, dyrelægen sagde dog det såes kun meget sjælent ved hanhunde

• #8   12. jan 2008 tusind tak for alle svarene.. smiley fortsat god dag

• #9   12. jan 2008 Prostata kan det osse være .. Dyrlægen må være mit bud smiley

• #10   17. jan 2008 En lille opdate:
    Så var vi forbi dyrehospitalet og det viste sig at grunden til at det dryppede med blod fra kimbo´s penis var at han havde fået en infektion i slimhinderne omkring urinrøret..
    Han er nu på pencilin, smertestillende og skal smøres med salvle på hans ædler dele... vi skal tilbage igen til tjek på hospitalet på onsdag og jeg håber at det har hjulpet med hans behandling, ellers vil de ligge han i narkose og undersøge ham 100 % igennem og det kan være at det måske ender med en lille operation..
    Stakkels lille pus siger jeg bare..

Kommentér på:
drypper blod fra Tisseren..

Annonce