drypper blod fra Tisseren.. {{forumTopicSubject}}
Min hund går og drypper blod fra hans tissemand, han har ingen feber og opfører sig helt normalt.. spiser og drikker og klare sine udendørs besøg som han plejer.. det skal lige siges at han ikke har været i nærheden af nogle tæver.. Jeg har tænkt lidt på om det kunne være forhudsbetændelse, men har ikke prøvet dette før, da han aldrig har fejlet noget..
Jeg troede i starten at blodpletterne på gulvet kom fra min kat som er i løbetid, men tilfældigt i dag tiog jeg og vaskede hundens intime dele og opdagede at det kom fra ham.. der har været pletter på gulvet i 3 dage nu..
jeg har vasket ham med afkølet kogt vand og hvis det ikke er aftaget på mandag, kommer han forbi dr. dyr..
Er der nogen er jer som har prøvet dette og har en ide om hvad der skal gøres og om det er meget alvorligt..
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.808
Var ved dyrelægen, men han gjorde ikke noget.. Ikke jeg siger at det er det, for det kan være pga andre urologiske ting
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 149 Svar: 2.516
kom også først og så blev han ellers bare svagere og sådan gik han i 2 uger før dyrelægen besluttete og prøve at give ham feromoner som sidste udvej før aflivning..
og nu får han feromoner hvert halve år...
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 262
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 733
Jeg tænker lidt blærebetændelse eller urinblære sten... Nyresten kan være et bud, men så vil jeg forvente at hunden har smerter....
Hvis det drejer sig om en ganske lille smule blod tror jeg godt at det kan vente til mandag, men det skader nok ikke at ringe til dyrlægen i dag for at være på den sikre side...
jul 2005
Følger: 63 Følgere: 62 Emner: 259 Svar: 1.383
sep 2007
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
sep 2007
Så var vi forbi dyrehospitalet og det viste sig at grunden til at det dryppede med blod fra kimbo´s penis var at han havde fået en infektion i slimhinderne omkring urinrøret..
Han er nu på pencilin, smertestillende og skal smøres med salvle på hans ædler dele... vi skal tilbage igen til tjek på hospitalet på onsdag og jeg håber at det har hjulpet med hans behandling, ellers vil de ligge han i narkose og undersøge ham 100 % igennem og det kan være at det måske ender med en lille operation..
Stakkels lille pus siger jeg bare..
drypper blod fra Tisseren..