556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Sorte Pletter Sorte Pletter

Ja lige et spørgsmål

Balto blev kastereret mellem jul og nytår, ved sting der skulle gå væk selv.

Der er de sidste 2 dage kommet nogle sorte pletter på gulvtæppet hvor han har ligget,

Han er frisk nok og har kiggede her og der på ham for at se om jeg kunne se noget

Er der nogle der har en id'e om hvad det kan være ????

der er en tråd endnu der ikke er væk

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sorte Pletter
  • #1   11. jan 2008 Det er ikke altid at de sting-tråde der skulle være selvopløsende forsvinder, især ikke hvis man kan se dem. Hvad det sorte er ved jeg ikke. Lugter det? hvis det gør ville jeg ringe til dyrlægen i morgen og spørge om hunden skal tilses.

• #2   11. jan 2008 Astrid A
    Jeg kan se den, men skal jeg bare klippe den af sel for den siddes løst

Han lugter, ligesom når han her pruttede, nogle gange værer end andre

Ch

Synes det ser pænt ud

• #3   11. jan 2008 Det hjælper dig nok ikke nu, men jeghavde ringet til dyrlægen tidligere på dagen, så jeg kunne få lidt eksperthjælp... Jeg har godt nok aldrig hørt om at hunden bliver syet med tråd som forsvinder af sig selv(uden hjælp fra hunden) efter en kasteration... Det gør man normalt ikke i det yderste lag....

• #4   11. jan 2008 Bianca

Mener du hunden selv bider trådene af

• #5   11. jan 2008 Jeg mener at det eneste tidspunkt jeg kender til hvor man ikke skal op og have trådene fjrenet igen er når hunden selv klarer det(det gjorde min), dog tager man jo normalt til dyrlægen efter de 10 dage alligevel for at få tjekket såret...

• #6   11. jan 2008 Det sagde han bare ikke noget om, men kunne da være men skulle give ham et kald i morgen

• #8   11. jan 2008 Gizmo: okay, så blev jeg klogere - så er det bare min dyrlæge som gerne vil se patienten igen(konsultationen er indregnet i op.pris)

• #9   11. jan 2008 Eddie sku heller ik ha fjernet hans sting, da han blev kastreret. Da var de endda inde 2 steder, i bughulen, og over bag ved som normalt.

• #10   11. jan 2008 Det kommer helt an på hvilken type tråd og sting der bruges. Man kan sy med "indvendige" sting, hvor der så er en lille sting tråd i den ene ende, der evt. skal fjernes. Men til hvilke operationer osv. ved jeg ikke. Ring til dyrlægen.
    Hvis han lugter som han ellers gør - også ved såret, dvs. ingen ulækker lugt og såret ikke er rødt og hævet, så er der ingen infektion. Du kan evt. tjekke temperatur hvis du er i tvivl.

Kommentér på:
Sorte Pletter

Annonce