{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.653 visninger | Oprettet:

Hund fundet! {{forumTopicSubject}}

Jeg var i dag på ve hjem fra at handle, og ude på hovede vejen render der en sort schæfer blanding rundt ude mellem bilerne. Jeg holder ind til siden og fanger hunden og tager den med hjem 100 meter væk. Jeg ringer til politiet og de sender så en ud for at hente denne her hund. Mens jeg har siddet i 1,5 time og ventet ringer min tlf. Det er en Dame/Pige der siger hej er det dig der har min hund, jeg spørger hvordan den ser ud osv. Vi finder så ud af at det hendes og vi aftaler at mødes.

10 min senere kommer hun og henter hunden, hun tager bare fat i snoren og skælder hunden ud, hvor jeg så tænker HALLO det er 3 timer siden jeg har fundet den tror du selv hunden kan huske hva den har lavet. Derefter begynder hun bare at gå uden at sige noget, jeg stopper hende dog og siger undskyld men det er faktisk min snor, så tager hun snoren og kaster i hovedet på mig og går videre, hunden stikker så af igen og hun råber og råber på plads på plads og hunden kommer så tilbage hvor hun så begynder at gå og sparke til den.
Jeg tænker bare HMMMMMM!!!!

Jeg fik ikke engang så meget som et tak, for at have ringet til politiet, eller fundet hendes hund.

Sådan en K......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund fundet!
  • #1   10. jan 2008 intet under den var stukket af

stakkels hund

• #2   10. jan 2008 Hold da kæft for en skammelig opførsel!

• #3   10. jan 2008 Det skal så også lige siges at hun siger til mig, du kunne bare have ladet den løbe den var nok kommet hjem.

Hvor jeg tænker eller nej måske den var blevet kørt over

• #4   10. jan 2008 sikke en sur stodder... Det mindste hun kunne give, var da et "tak for hjælpen"

Øv hvor er nogle mennesker uansvarlige og utaknemlige ;o(

• #5   10. jan 2008 stakkels hund

• #6   10. jan 2008 Man skulle næsten ringe og melde hende for dyremishandling. Stakkels hund. Kan godt forstå at den løb hjemmefra.

• #7   10. jan 2008 Håbløs hundeejer.

• #8   10. jan 2008 Hunderåberens sekretær;-) K
    Det kunne lyde som om den hund ofte stikker af fra hende. Men med den behandling er det jo intet under at den ikke har tillid til hende og smutter når den kan.

• #9   10. jan 2008 Ja altså havde det været min hund der var stukket af og blevet fundet havde jeg da været dybt taknemmelig for at der var nogen der havde fanget den.

Jeg havde sagt 1000 mange tak og stukket dem en finde løn. Ikke fordi jeg er sur over ikke at få men et lille tak kunne hun sku godt have givet

• #10   10. jan 2008 JØSSES... puuha der er virkelig mange mennesker der ude, som skulle have frataget sig retten til at have dyr..
    Stakkels vuf =o(

Jeg har engang fundet en schæfer rendene løs på en stor trafikeret hovedvej.. den var meget bange og sky, men jeg fik lokket den til mig med godbidder. jeg ringede til politiet og der gik 4 timer før de ringede tilbage, i mellemtiden havde vi været rundt og spørge naboer osv. og vi fandt frem til at den boede i et gammelt fældefærdigt skur, på en grund ejet af nogle polakker, som var væk hver anden måned..

Politiet kunne/ville intet gøre =o(

Det er bare så trist at nogle mennesker har sådan et ligegyldigt syn på levende væsener =o(

• #11   10. jan 2008 åh jeg havde det samme..

Vi havde en gul lab. løbende rundt midt ude i krydset.. bilerne turde ikke at køre.. Mig og min bror hentede den..

Vi havde den i 4 timer.. tilkaldt politi osv. hvor de bedte os om at "beholde" den.. til de fandt ejeren...
    i mellem tiden gik min bror rundt og stemlede dørklokker..
    og da vi endelig fandt de rette ejere.. fik han svaret..
    GUUUD!! er han løbet væk.. nåh dumme hund.. jeg tænker bare.. I HAR IKKE BEMÆRKET HUNDEN HAR VÆRET VÆK I OVER 4 TIMER?!!!..

Jeg var glad for at jeg var hjemme da min bror fortalt svaret til mig.. kunne have kværket dem.. jeg afleverede deres hund og sagde til dem .. at hvis de lod den løbe sådant rundt igen ville jeg få den fjernet..
    stakkels dyr..

• #12   10. jan 2008 Ja så har jeg oplevet det stik modsatte.
    Jeg fandt eb D/S gårdhund løbende rundt på en stærkt trafikeret vej. Jeg fik lokket den over til mig, og satte en snor på den. Jeg havde mine egne to hunde med, og de har en dobbeltline hver, så derfor kunne det lade sig gøre.Hunden havde skilt på med ejers tlfnr. så jeg ringede til ejer og vi blev enige om at mødes et sted så han kunne få sin hund igen.
    Han takkede så mange gange for at have reddet hans hund, han ville betale mig 100 kr for at have ringet til ham. Jeg ville ikke have dem, men det skulle jeg altså.
    Han fik sin hund og så skyndte han sig ind i et supermarked for at købe det største kødben til sin hund.
    Se det var en rigtig god hundeejer

• #13   10. jan 2008 Ja hun var en smat so undskyld sproget, hvis jeg fanger eller ser hunden igen så køre jeg den på et internat eller noget.

Men det er ret svært at snakke til en der bare vender ryggen til og går.

Og det væreste var at hunden bare var så sød og go.

• jannie c
    jannie c Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 3
    #15   10. jan 2008 træls at nogle er sådan. skulderklap til dig. gid alle var sådan ved en løs hund. min hund løb også hjemmefra et par dage efter en flytning. der blev hun fundet 50 meter fra hvor vi boede. ham der fandt hende havde ikke engang gidet at kigge på hendes hundetegn med navn og adresse osv på. han lossede bare hende af på politistationen, som heller ikke ringede til mig. de sad bare og ventede på at jeg selv ringede halvanden time senere og hudløs under øjnene . og pointen med chip og hundetegnet var...? typisk randers politi. man lukker jo ikke sin hund ud på gaden med vilje... bare lige et surt opstød herfra. sorry smiley

• #16   10. jan 2008 Finder du den igen, løs, så tag hundetegnet af. Ring til politiet og sig , at du har en omstrejfende hund. Så får ejer en bøde på 500 kr. for ikke at have hundetegn på den. For den er forhåbentlig chippet.

• #17   10. jan 2008 Det ringede på vores hoveddør en sommeraften. Hundene var ude i haven. Det var en dame, som spurgte om vi manglede to sorte hunde?? Nej da, de var jo i haven??? Nå, men nogen oppe i byen mente at det kunne være vores?? En hvalp og en gråskægget?? Naaaaaa, Lotus var over 2 år, men hun ER jo meget pattet. Så jeg valgte at gå med hende ud til hendes bil og der sad Blackie og Lotus og var SÅ glade for at se moar igen!!.....*GGGG*......Møgkøtere!! De har ALDRIG været stukket af hverken før eller siden. Men jeg kunne da have kysset denne dame lige midt på trutten..........Desværre ANER jeg ikke hvem hun er. Jeg skyndte mig ellers ned og købe en KÆMPE æske chokolade, men jeg har stemt dørklokker i byen og kan bare ikke finde hende.....ØV.....Hun fortjener STOR ros!!!

• #18   10. jan 2008 Den havde halsbånd på men ingen hundetegn.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 745
    #19   10. jan 2008 Doggymom: Det var da en underlig ting at gøre. Ejeren skal da ikke have bøder for manglende hundetegn når hun har sørget for det.

• #20   10. jan 2008 Hvorfor faen har man en hund, hvis man ikke er glad for den???
    Det er jo lige før den er bedre tjent med at bliv kørt ned.

• #21   10. jan 2008 Hmm... har I tænkt på at kvinden kunne have været snot forvirret over at hendes hund var løbet hjemmefra, og derfor reagerede som hun gjorde?

Men godt du fangede hunden, så den kunne komme hjem igen.

• #22   10. jan 2008 Nej hun var ikke snot forvirret, hun var bare dum.....!

Jeg ville være glad for at se min hund hvis det var, jeg kunne aldrig drømme om at skælde og smælde den ud for derefter så at sparke løs på den.

• #23   10. jan 2008 Gid det var mig der havde fundet den, jeg havde stukket hende en eller 2:-) hun ska da slet ikke slå hunden såden en .........bib og så havde jeg selv taget den, og fundet et nyt hjem. nu for den bare tæv igen. og ja i ville nok sige jeg ikke må tag den,osv. men ville da være fuldstændig ligeglad..

• #24   10. jan 2008 Hunderåberens sekretær;-) K << jeg ville heller ikke slå min hund, men af og til har folk mærkelige reaktioner når sådan noget sker. Og der findes mange mærkelige folk smiley

Var hunden ikke glad for at se hende?

• #25   11. jan 2008 Nej hunden trak mig væk i snoren da den så hende. og det skal lige siges hun slog den ikke, nej hun sparkede hårdt til den.

• #26   11. jan 2008 Ok, så havde hunden jo fortalt hvordan den havde det med hende.

• #27   11. jan 2008 EJ?!
    Hva F***** sker der for nogen menesker! :S
    Stakkels hund da..

• #28   11. jan 2008 Self. skal ejeren ha en bøde for at hunden ikke har sit lovpligtige hundetegn på.

Kommentér på:
Hund fundet!

Annonce