{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Syg... {{forumTopicSubject}}

Hej

Min veninde har en sort labrador, som er syg og hun har derfor bedt mig om at forsøge at hente hjælp her på galleriet, der kunne jo være nogle i samme situation..

Hunden er 7 år gammel.
Her i løbet af det sidste års tid er hun begyndt at klø sig helt vildt, hun kløede så meget at der gik hul og hun blødte. De tog så til dyrlægen med hende og fik 57 forskellige svar om ting der var galt og de skulle vaske hende i en masse forskelligt shampoo. De får til sidst beskeden at de skal have nogle piller til hende som i sidste ende vil ødelægge hendes nyrer (tror jeg nok det var) så i bund og grund ville hun dø uanset hvad de valgte. De valgte så at sætte en anden dyrlæge på sagen for at se om de havde samme mening. Hun fik så taget en masse prøver for at se hvad hun var allergisk overfor, det endte så ud i at hun ikke måtte få noget som helst menneskemad kun en speciel slags hundemad fra dyrlægen og intet andet. Der var mange ting hun var allergisk overfor ud over fødevarer, cigaret røg, græs, heste, byg og en masse andet. Nu har de så kørt det specielle hundefoder i et halvt år og det har ikke hjulpet. hun klør stadig og får stadig kløet sig selv til blods, MEN nu har denne dyrlæge meddelt at de ikke kunne gøre mere, bortset fra piller og indsprøjtning hver mdr (som i sidste ende vil gøre at hun ikke har ret lang tid tilbage at leve i)

Er der nogen der har erfaring fra lignende eller skal vi vælge og stole på at dyrlægen har ret ??

HJÆLP!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg...
Kommentér på:
Syg...

Annonce