{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drikker meget..
  • #1   4. jan 2008 Hold så op med at drikke af hans skål??...G....
    Hvor tit giver i ham vand?
    Hanhunde specielt hanundehvalpe tisser jo nærmest konstant..
    men måske døjer han med en blære betændelse??

• #2   4. jan 2008 det kan godt være blære betændelse

• #4   4. jan 2008 altså..
    normalt.. har vi vand stående altid..
    Men nu får han en "LILLE" skål vand i timen.. for han tømmer den jo ..

ved ikke om det er for meget?

• #6   4. jan 2008 det en hund vi hentede igår smiley
    har intet imod at de tisser inde indtil de har lært det..
    men.. 4-5 gange inden fro 30 min smiley og så også uden for..

Bliver da lidt utryg.. og det værest af det hele.. det min mors hund.. men hun gør intet.. griner bare lidt af det og klader ham en gris smiley

• #7   4. jan 2008 selv hos mennesker skal den..
    men på mandag/tirsdag.. vil den få sit sunhedstjek..
    og vi vil snakke om drikkeriet.

• #10   4. jan 2008 bryder mig ikke om at ringe om aften.. ringede jo også i morges om en tid til at få tjekket brokken..

det en værre hund min mor har fået købt :S
    sidste gang jeg køber noget fra den kennel smiley

• #11   4. jan 2008 Kennelen kan altså ikke gøre for at hunden måske har blærebetændelse...

• #13   4. jan 2008 er det blære betændelse.. kan jeg ikke vide hvor længe han har gået med det... og min dyrelæge tager ikke dyr ind i weekenden medmindre der er akut.. :s

• #14   4. jan 2008 Så find en anden dyrlæge:-)

• #16   4. jan 2008 Min hvalp gør det altså også og han fejler intet. det er blevet tjekket af dyrlægen.

• #17   4. jan 2008 Det er sikkert stress.. I har lige fået den ikke ?!

Min brors hund drak næsten 10 ltr om dagen en overgang.. Vi troede alle at det var sukkersyge og han fik taget blodprøve hos dyrlægen, uden dårlige nyheder...

'Ikke andet' end at han havde stress...

Det gik over igen efter et stykke tid...
    Men hold øje med det og tag evt en snak med en dyrlæge , så har du dit på det rene..

• #18   5. jan 2008 En hvalp skal ikke have frit adgang til vand, for så tisser den hele tiden. Når du fodre den stiller du vand ned til den, og bagefter lufter du den til den har tisset og lavet afføring. Dit problem er en helt almindelig fejl som mange lavetfordi de tror athvalpe skal have frit adgang til vand. Men kun en viksen hund kan styre sit vandforbrug. Held og lykke med det.

• #19   5. jan 2008 jeg mener alle hunde - også hvalpe - skal have fri adgang til vand!

Paddington, min syv år gamle cairn - har lige haft en tur som du der beskriver.
    Han havde fået renset ører og tænder undernarkose og fik derfor en pencilin kur.
    Efter den tur drak han som en vanvittig, og tissede på gulvet, hvilket han ellers aldrig normalt kunne finde på, og uanset hvor mange gange vi luftede ham.
    Bortset fra drikkeriet var han vældig frisk, spiste, legede og så fornøjet ud med halen i vejret og det hele.
    Da jeg efter tre dage besluttede at kontakte dyrlægen, hvis det fortsatte - ja - så var han ovre det.
    Hvad det har været, ved jeg ikke.

• #21   5. jan 2008 Mine hunde har ALTID adgang til frisk vand, også som hvalpe. Og de er blevet renlige på max. 1 uge. Så DEN tror jeg ikke på. Men JEG ville også blive bekymret, hvis mine hunde drak så meget vand som Blanckas og jeg ville insistere på at de kunne udelukke en fysisk lidelse, før jeg stillede mig tilfreds:-)

Kommentér på:
drikker meget..

Annonce