{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Min lille hunde pige :( {{forumTopicSubject}}

Hej.
Plejer ikke rigtig at skrive her inde, men er så bekymret for min lille hunde pige at jeg bare føler jeg er nødt til at komme ud med det.
Luna startede med at blive lidt skidt og utilpas igår eftermidags og til aften ville hun ikke røre sin mad...SÅ er den gal.
Hun ville bare sove og havde det bare rigtig skidt.
Kort efter begynder hun at kaste op og der er blod i smiley
Ringer til vagt dyrlægen der mener vi skal vente til i dag med at få set på det.
Jeg sover sammen med hende hele natten...eller dvs når hun ikke lige kaster op og jeg tørre op.
Der er blod i det hver gang, ja faktisk er det kun slim og blod blandet sammen smiley
Tager afsted til Dr. Dyr her til morgen og får beskeden at det højst sansynligt er en hård virus.
De har allerde en mere indlagt med samme symtomer. De advare om at jeg ikke må blive ked hvis hun blive værre, for det er den anden hund blevet.
Den havde samme start på sygdommen som Luna, men det har udviklet sig til blodig diarre oven i...øv altså, min stakkels pige, håber hun kan få lov at slippe for det.
De har indlagt hende for at hun kan få drop pga væske mangel og for at de kan holde øje med hende.
De har taget nogle blodprøver "som ser fine ud", dvs de ikke kan se noget i dem heller ikke tegn på virus??
Hun har fået noget kvalme stillende og noget til at berolige tarmene, men kaster alligevel op (der er jo intet andet end slim og blod?? Hvorfor bliver hun ved med at kaste op??)
Jeg skal ringe igen i morgen formidag efter stuegang og høre hvordan natten er gået/hvordan hun har det. Jeg er så super bekymret og tænker bare på min lille pige som ligger et fremmed sted uden hendes "søster" Misty som hun nærmest er afhængig af og samtidig har hun det bare så super dårligt at jeg slet ikke kan kende min hund igen.
Der køre 1000 tanker gennem mit hoved og jeg er rigtig bange for at det er mere alvorligt end som så.
Kender til en hund der fik cancer i maven og havde samme symtomer som min Luna, den måtte aflives pga det var alt for fremskredent til den kunne redes og den tanke kan jeg bare slet ikke bærre...
Håber det er en virus, og vel at mærke en virus hun kommer sig over uden men.

Har i læst helt her til takker jeg for jeres tålmodighed og håber i har nogle opmuntrende ordf til mig, for tårene presser lidt vel meget på lige nu.

Mvh Lene

Er der andre der har hørt om samme symtomer?? Hvad var det? Hvor hurtigt kom hunden sig over det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille hunde pige :(
  • #1   3. jan 2008 Puha .. smiley

Sikke en omgang .. ! Håber på at du får nogle gode nyheder imorgen fra dyrlægen ..

God bedring til Luna !

• #2   3. jan 2008 Hej Lene
    Puha.... kan godt forstå din bekymring.
    Jeg sender en masse trøste-krammer... og så håber vi , det bliver bedre.

Benedikte

• #3   3. jan 2008 ååh lille hund da.
    Håber det er noget der går over.

• #4   3. jan 2008 desværrer kender jeg ikke de symptomer ;( men jeg vil ønske dig held og lykke med Luna.. Håber i begge kommer godt igennem det smiley

• #5   3. jan 2008 Hej Lene P,
    Uha det er bare ikke sjovt.........man ville bare ønske at man kunne gøre noget. Jeg har desværre ikke hørt om symtomerne, så der kan jeg ikke hjælpe.

Vil bare sige at jeg tænker på jer og krydser mine fingre.

• #6   3. jan 2008 ejjjj noget bras... uha ikke sjovt når de kære dyr bliver syge - og da slet ikke når man ikke helt ved hva dælen det er smiley
    Håber på det bedste og sender jeg 1000 varme tanker om at dagen i morgen bliver meget bedre

• #7   3. jan 2008 Krydser fingre og håber det bedste. God bedring til hende.

• #8   3. jan 2008 Hvor synd for hende....Måske har hun fået noget galt i halsen..Noget der sitter fast eller noget.....

Men godt hun er ved dyrlægen, så skal de nok finde ud af hvad der er....Hun kan ikke være i bedre hænder......

• #9   3. jan 2008 Puha sikke en omgang, kan da godt forestå at du er bekymret...
    Krydser finger og håber at du på gode nyheder fra dyrelægen i morgen

• #13   3. jan 2008 Mange tak.

I skal alle have mange ak for jeres svar smiley

Connie: Det kunne godt lyde som det er samme virus din hvalp og så Luna har fået...dejligt at høre din hvalp er ovenpå igen smiley

Marie: Dejligt at Tor er fin igen, lyder også til det har været en slem omgang med ham smiley
    Slimen er jeg ikke så bekymret for, det er mere det der er blod med, og en del af det, hver gang smiley

Det lyder til at det "blot" er en virus som hun vil komme sig fint over igen...det beroliger mig rigtig meget smiley

Mange hilsner en noget mere rolig Lene smiley

• #14   3. jan 2008 Puha det lyder da også som en slem omgang..

Jeg krydser fingre for at hun kommer sig..

• #16   3. jan 2008 jeanette v: Det var da en forfærdelig start på livet din hund har haft!!
    Nu har Luna boet her ved os i 5 år, så ved hun ikke er hverken slået eller sparket, samt at hun er passet med ormekur/vacc og får et...tja tørkost er jo ikke at foretrække, men hun får noget der skulle være så godt som tørkost nu engang kan blive (jep, hælder klart til BAR, men det er en helt anden snak smiley

• #17   3. jan 2008 nårh lille pus ;o( Jeg håber hun bliver okay igen.

Sender lige lidt trøstekrammere herfra ;o)

• #18   3. jan 2008 du for lige et trøste kram fra os alle her hjemme,og håber at din luna kommer oven på igen... skriv endelig når der er noget nyt ..

• #19   3. jan 2008 åh nej dog krydser alle poter og fingere herhjemme håber hun får det bedre de varmeste tanker herfra

• #20   4. jan 2008 Jeg vil gerne igen sige tak for alle de beskeder ejg har fået af folk over PB, det har virkelig varmet smiley
    Vil også met gerne sige tak for de opmuntrende ord jeg har fået her inde, det har hjulpet mig gennem natten uden at være alt for urolig smiley

Har snakket med en veterinær sygeplejerske her til formiddag og fået beskeden at hun er klar til at komme hjem.
    Hvad hunfejler/fejlede har jeg ikke kunnet få svar på. Kunne heller ikke få svar på om hun spiste eller om hun stadig kastede op eller i det hele taget hvordan hun har det, for den dyrlæge jeg skulle snakke med, var der desværre ikke. Håber på at kune få lidt svar når jeg henter hende hjem smiley

Håber hun er ved at være godt ovenpå igen og at de faktisk har fundet årsagen til hun er syg og ikke at hun blot er blevet bedre og så uvisheden stadig vil være der.

Mange hilsner Lene, der glæder sig til at se sin hundepige igen smiley

• #21   4. jan 2008 Hej Lene P - kan godt forstå du glæder dig til at hente din hundepige. Du må lige skrive en besked når du har fået af vide, hvad de har fundet frem til.

Krydser fingre så længe smiley

• #22   4. jan 2008 det var da dejligt hun kan komme hjem igen.. skriv lige når du høre nærmere og for hende hjem smiley

• #23   4. jan 2008 Så er Luna hjemme igen - dejligt smiley
    De mener med stor sansynlighed at deer en virus og at hun er over det værste, så jeg er super lettet smiley
    Luna virker frisk og er rigtig glad for at være hjemme igen. Har markeret på alle steder Misty har været så fræk at tisse (altså udendørs smiley
    Hun skal naturligvis have skånekost og zolac de næste 7 dage og så skulle hun være helt ok igen.

Så alt ser ud til at være ok og jeg er ubeskriveligt lettet.

Og undskylder lige for evt stavefejl og hvad der ellers kan ære af fejl, men kan ikke se min skærm lige pt, pga kattene synes de skal side lige ud for mit synsfælt smiley

• #24   4. jan 2008 Lene--> det var da dejligt at høre... så håber vi at hun snart er 100% frisk igen smiley

Kommentér på:
Min lille hunde pige :(

Annonce