965 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Når hunde bider..? Når hunde bider..?

I al ting...:-)
Hvilket jo er meget normalt mens de vokser op.
Men er der nogen, der har nogen gode ideer til noget man kan smøre på de ting (områder) de ikke må spise el bide i. Kan huske man engang kunne købe noget der hed "gå væk hund og kat", det lugtede kraftigt af noget citrus lignende og gjorde dyrene holdt sig fra det område man havde sprøjtet det på. Men det føres vidst ikke mere.
Nogen der har kendskab til andre gode ting?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hunde bider..?
  • #1   3. jan 2008 mad edikke...
    det smurte jeg på dør karmer til en tidligere hund jeg hadde og efter jeg hadde smurt ind med det, så var det ingen ødelagte dør karmer

• #2   3. jan 2008 Hvilke emner drejer det sig om? Møbler, tapet, farmors strikkepinde??

• #3   3. jan 2008 det kan man sagtens stadig få, det der gå væk hund & kat.
    Kender en der købte det for en uges tid siden. smiley

• #4   3. jan 2008 Nad- Kunne du evt spørge hvor henne? sys jeg har kigget alle steder...:-)
    Ja det drejer sig mest om dørkarme når vi ikke er hjemme... Desværre...:-(

• #5   3. jan 2008 Undskyld, men var det ikke en ide at fjerne grunden i stedet for at tage den lette løsning?? Jeg ved godt at det er lettere sagt en gjort, men det er sq hunden der har det værst, ikke karmen

• #6   3. jan 2008 Bianca: Forklar du mig hvordan du vil fjerne en hel dørkarm...?
    Og sys sandelig ikke det er den lette løsning og gøre noget ved problemet, eftersom det kun er når vi ikke er hjemme.

• #8   3. jan 2008 Jeg ville træne alene hjemme i stedet for at smøre ting og sager på karmen!!!!

• #9   3. jan 2008 Hehe jamen hun har både bamser og MASSER af legetøj. Og hun bliver luftet 3 gange og leget med inden vi tager nogen steder, plus hun får en tyggepind. så personligt kan jeg ikke se hun mangler noget.
    Bianca: Der er blevet trænet med hende, men nu er hun trods alt ikke så gammel. Og at smøre ting på karmen er der absolut intet i vejen med...!

• #10   3. jan 2008 KW har lavet en spay som hedder "gå væk hund og kat", ellers har jeg også hørt at chilli og tabasco skulle være effektivt.

• #11   3. jan 2008 Tabasco brugte vi - sammen med afskærmning (og jo... man kan dæleme skærme meget af med spånplader og lign...*G*) - aktivering og alene hjemme træning!!!!

• #12   4. jan 2008 Hårspray - helst en mormor agtig ting som rigtig stinker. Vi brugte det da Vega var hvalp - tabasco farver helt forfærdeligt og kan ikke anbefales på noget der ikke må ændre farve smiley

• #13   4. jan 2008 Der er åbenbart ikke blevet trænet NOK!!! Jeg har trænet med min hund det sidste halve år, da han fik problemer i anledning af en flytining, blev enehund og et biluheld med følgende smerter!!!!

Det er fandens hårdt, men der er en grund til at din hvalp æder karmen!!

Kommentér på:
Når hunde bider..?

Annonce