Hun eller han? {{forumTopicSubject}}
Hej Alle!!
Jeg har tidlgiere haft indlæg med køb af ny hund, race mv. Jeg har i forvejen lille Vax som er blanding mellem papillion og dansk svensk gårdhund. Vax lader sig forholdsvis nemt underkue, og vil helst ikke diskutere med andre hunde. - så går han bare for sig selv, men kunne aldrig finde på at bide den anden hund. Han leger ofte med både min venindes hvalp, og også min families lille hvalp.
Spørgsmålet er, hvad ville være bedst egnet for vax og jeg? Hunhund har jeg aldrig haft før. - den ville blive stereliseret (staves), og det ville Vax også hvis det blev en hunhund. Men jeg er noget i tvivl om hvad der egner sig bedst???
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.234
Men jeg synes det er svært direkte at svare hvad du skal have som din nummer to... Du kan jo både finde hanhunde og tæver som passer sammen med din Vax... Og hvis du alligevel vil sterilisere en evt. tæve ja så ser jeg da slet ikk noget problem i at det blev en tæve...
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.987
Hvalpens mentale egenskaber skal du alligevel vurdere om passer til jer, når du skal vælge den ud - og så er det om at finde en, der ikke er alt for styrende, synes jeg.
Og sådan en kan jo være begge køn...
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 116
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 116
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
Men det er vel som man er som person også ?
Hun eller han?